پرسپولیسی ها استراماچونی را برکنار می کنند؟

با توجه به شکست پدیده در برابر فولاد و توقف سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان، بهترین فرصت ممکن برای پرسپولیس در هفتۀ چهارم رقابت‌های لیگ برتر فراهم شد تا بتواند شکست تلخ خود را در برابر تراکتور، در هفتۀ دوم لیگ، جبران کند و بار دیگر رتبۀ صدر جدول را از آن خود نماید و نشان بدهد که با کالدرون نیز برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ می‌جنگد و رکوردی تاریخی و بی‌نظیر را در تاریخ فوتبال کشور از آن خود نماید.

اخبار ورزشی- پرسپولیس اکنون با صدر جدول تنها 3 امتیاز فاصله دارد و خبر بد اینجاست که در صورت پیروزی در دربی 90 مقابل استقلال نه‌چندان خوش‌احوال این روزهای استراماچونی، موفق به ایستادن در رتبۀ اول نخواهد بود، چرا که وجود تفاوت در تفاضل گل، میان آنها و پدیده، عملاً این پروسه را تبدیل به یک پروسۀ طاقت‌فرسا در دربی نودم کرده است، چرا که سرخ‌ها برای کسب رتبۀ صدر، نیاز به پیروزی با 4 گل دارند که با وضعیت این روزهای فوتبال ایران، و البته سطح آمادگی روحی استقلالی‌ها، 

شاید خیلی دور از ذهن نباشد، اما زمانی در این ماجرا ابهام ایجاد می‌شود که باز هم همان مشکل بزرگ همیشگی سرخ‌ها به میان می‌آید! مشکل گلزنی و نبود مهاجم آماده!

مشخصاً کالدرون سخت علاقمند است تا پیروزی در دربی را بچشد و به سمت خود در پرسپولیس ثبات ببخشد، اما شاید در آن سو، استراماچونی دیگر تاب و توان جنگ با حواشی و ناکامی‌ها را نداشته باشد و شکست در دربی برایش به نوعی یک پیروزی باشد! پیروزی در پروسه‌ای که پیش‌تر به دنبالش بود! اخراج از استقلال و دریافت تمام و کمال دستمزدش از مدیران آبی‌ها! مسئله‌ای که مدیران استقلال آن را تا این لحظه تکذیب کرده‌اند، اما کسی نمی‌داند در صورت بروز فشار هواداران چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

استقلال شدیداً مستعد فروپاشی در دربی نشان می‌دهد؛ همانند دوئل‌هایی که در واپسین لحظات به رقبا در هفته‌های گذشته واگذارد کرد، اما سوال بزرگ این ماجرا این است که آیا استقلال قرار است نتیجه‌ای تحقیر آمیز را چون دربی 90 کسب کند؟! تبعات این شکست آیا در این صورت تنها متوجه استراماچونی و نیمکت آبی‌ها خواهد بود؟!