دنیزلی: این بازی نیازی به ارزیابی ندارد!

به گزارش افکار نیوز به نقل از ورزش 3؛ مصطفی دنیزلی پس از تساوی یک بر یک برابر مس کرمان گفت: این بازی خیلی نیازی به ارزیابی ندارد. دو چیز در فوتبال بسیار مهم است، یکی اینکه گل زدن باید بخواهیم که اتفاق بیفتد و دوم اینکه پاسهای نهایی به جاهایی که میخواهیم، برسد.

وی ادامه داد: فوتبال همین‌گونه است. یک روز از صد موقعیت گل‌مان یک توپ وارد دروازه می‌شود اما برای حریف تنها یک حمله یک گل به همراه دارد. به صورت کلی انگیزه در تیم ما پس از لیگ قهرمانان آسیا مثبت بود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حرف خاصی نمی‌توان زد، در بازی‌هایی که باید با اختلاف پیروز شویم، گاهی نتیجه نمی‌گیریم و این بخشی از فوتبال است. پاس‌های نهایی ما خوب نبود و در مقابل‌مان تیمی بازی می‌کرد که با دل و جان دفاع می‌کرد و به دنبال کسب امتیاز بود. خواستن پیش از حد و عجله کردن برای گل زدن موجب شد بازیکنان موقعیت‌ها را از دست بدهند.

دنیزلی تاکید کرد: پاسهای نهایی در فوتبال بسیار مهم است و ما امروز در این بخش اصلا خوب نبودیم. یک پنالتی را هم از دست دادیم اما به طور کلی از انگیزه بازیکنانم راضی هستم و اگر همیشه اینگونه بازی کنیم، در بیشتر بازیها پیروز خواهیم بود.