واکنش مهاجم گلزن به وضعیت وخیم استقلال پس از دربی 90/ در دربی فوتبال ندیدم

علی موسوی درباره شکست تیم فوتبال استقلال در دربی پایتخت اظهار داشت: دربی 90 یک بازی پر از حاشیه و بزن بزن بود که بیشتر بازی در مسائل حاشیه‌ای دنبال می‌شد. در این بازی اتفاقات فوتبالی خوبی رقم نخورد و تیم‌ها اصلاً تاکتیک مشخصی نداشتند. باید از مربیان سرشناس دو تیم سؤال کرد که چه تاکتیکی برای گل زدن در این بازی داشتند.

اخبار ورزشی- وی با بیان اینکه «در دربی فوتبال ندیدم.»، گفت: استقلال در نیمه اول بهتر بود و از پنالتی‌اش استفاده نکرد و در نیمه دوم نیز پرسپولیس بهتر بود و توانست روی یک صحنه به گل برسد. به نظر من این بازی هیچ چیزی نداشت, با اینکه مربیان باکلاس و خوبی روی نیمکت‌ها بودند، اما متأسفانه هیچ فوتبالی از دو تیم ندیدیم.

بازیکن پیشین استقلال درباره وضعیت وخیم این تیم در لیگ عنوان کرد: استقلال سه چهار سال است که مشکل دارد. تغییرات در این تیم زیاد بوده است و بازیکنان و مربیان زیادی در این سال‌ها به استقلال آمده و رفته‌اند. با این وضعیت نمی‌توان از استقلال انتظار قهرمانی و نتیجه گرفتن داشت. بازیکنان استقلال بازیکنان بدی نیستند، اما برش لازم را در حملات ندارند. بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند و خوب جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم، اما افرادی که در ابتدای لیگ برای تیم بازیکن می‌گیرند باید دقت بیشتری داشته باشند.

موسوی افزود: پرسپولیس هم در دربی تاکتیک خاصی نداشت. وقتی مربی‌های اینچنینی در تیم‌ها هستند باید روی تاکتیک و برنامه‌ریزی نتیجه گرفته شود نه اینکه خیلی بی‌برنامه به گل برسند.