انصاری‌فرد: دوست ندارند برای چهارمین بار قهرمان شویم

 محمد حسن انصاریفرد درباره احکام کمیته انضباطی راجع به دربی نودم پایتخت که فرشاد احمدزاده را تا اطلاع ثانوی از حضور در بازی های پرسپولیس محروم کرده است، اظهار داشت: امروز با آقای حسن زاده تماس می گیرم تا در خصوص این موضوع با رئیس کمیته انضباطی صحبت کنم. اگر آراء به صورت عادلانه باشد و تخلفات کامل بازیکنان زیر ذره بین قرار گیرد، ما به آن احترام می گذاریم.

اخبار ورزشی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رفتار بازیکنان این تیم مقابل استقلالی ها گفت: اتفاقا من فکر می کنم بازیکنانمان رعایت کاملی داشتند. سنگی که بر سر کنعانی زاده خورد نشان می دهد آسیب بیشتری نسبت به حریف دیده است.

وی در خصوص گل زنی مهدی عبدی در دربی نودم پایتخت، افزود: خوشحالم بازیکن جوانی مثل او گل زنی کرد. هدیه خوبی را در روز تولدم گرفتم. شب قبل از دربی، عبدی کنار علی علیپور نشسته بود و همین باعث شد علیپور به من بگوید هوای او را بیشتر داشته باشم چون بچه محل است.

انصاریفرد ادامه داد: از عبدی کلیپی را دیدم که دو سه سال پیش همراه با قائم شهری ها به ورزشگاه آمده بود و تیم را تشویق می کرد. بازیکنی که هوادار بود حالا در پرسپولیس بازی می کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه به گلایه خود نسبت به شرایط توزیع بلیت دربی برای باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید منصفانه به باشگاه بلیت می دادند تا ما بتوانیم به بازیکنان و افراد حاضر در باشگاه بلیت بدهیم تا اقوام خودشان را بتوانند دعوت کنند اما این اتفاق نیفتاد. خودم هم به ورزشگاه نرفتم و به تمام مدیران تیم گفتم نباید به ورزشگاه بروند.

وی درباره پنالتی گرفته شده برای استقلال تهران که بیرانوند آن را مهار کرد، تصریح کرد: با کارشناسان داوری که صحبت می کردم گفتند خطای پنالتی نبوده است ولی من مطمئن بودم که توپ را بیرانوند می گیرد. چون تجربه ای مشابه داشتم.

انصاریفرد گفت: زمانی که با عابدزاده در تیم ملی بودیم از هر ۱۰ پنالتی ۵ ضربه را مهار می کرد. حضور بیرانوند کنار دروازه به بازیکن حریف، خوف می دهد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شایعه عدم همسویی هیئت مدیره با برنامه های او افزود: وظیفه ما این است که در یک روال خوب و با آرامش به کارها برسیم. برای اولین بار است که در یک مجموعه اداری کنار هم کار می کنیم. البته با آقای رغبتی که یکی از اعضای هیئت مدیره است قبلا در کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال همکار بودیم و مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: فردا جلسه خیلی مهمی با هیئت مدیره دارم که درباره موضوعات پر اهمیتی همچون حیطه اختیارات مدیر عامل قرار است تصمیم گیری کنیم.

انصاریفرد درباره پیش خور کردن بودجه فصل جاری باشگاه گفت: به هر حال مشکلات زیادی داریم که باید آنها را برطرف کنیم. باید روی درآمدزایی از لوگوی باشگاه کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره توقیف لوگو، یادآور شد: به خاطر بدهی ارزی که داشتیم چنین حکمی صادر شده است. امروز بخشی از آن را پرداخت می کنیم تا بتوانیم لوگو را از توقیف در بیاوریم.

وی درباره اظهار نظر کالدرون در نشست خبری قبل از بازی با استقلال که گفته بود وزارت ورزش دوست ندارد پرسپولیس قهرمان شود و به استقلال توجه بیشتری می کند، اظهار داشت: فکر می کنم کالدرون نظر شخصی اش را گفته است. نمی دانم روی چه اساسی چنین حرفی را زده و باید صحبت کنیم تا گفتارش باعث بروز مشکل نشود.

انصاریفرد در پاسخ به این سوال که آیا با کالدرون در این باره هم عقیده هستید؟ تصریح کرد: ما خبرهایی را می شنویم که به نظر می رسد دوست ندارند پرسپولیس برای چهارمین بار  قهرمان لیگ برتر شود. اگر جایی لازم باشد مستندات می دهیم. البته این به این معنی نیست که از فردا به من بگویند سندهایت را ارائه بده. من احساسم را می گویم ... احساساتی وجود دارد که به نظرم می رسد دوست ندارند قهرمان شویم چون سه قهرمانی قبلی باعث شده تا روی بعضی ها سنگینی کند. انتظار داریم همه عوامل اجرایی نظیر داوران، سازمان لیگ و حتی بلیت فروشی در این راستا کار کنند.

وی درباره این که آیا سیدجلال حسینی واقعا مصدوم است؟ تأکید کرد: بله همین طور است؛ این موضوع را از پزشک تیم پرسیدم و با خودش هم صحبت کردم. گویا از ناحیه عضلات شکم دچار آسیب دیدگی شده است.

انصاریفرد درباره تعامل با برانکوایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس برای پرداخت مطالبات، خاطرنشان کرد: با مدیر برنامه هایش صحبت کرده ایم تا بعداز بازی با پدیده هر وقت فرصت کردند در تهران جلسه ای را برگزار کنیم. امیدوار هستیم این موضوع را به خوبی برطرف کنیم.