دوئل دروازه‌بان‌های ملی پوش در آزادی

  در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که تقابل این ۲ تیم بسیار جذاب و مهم است.

اخبار ورزشی- ۲ تیم ستاره‌های زیادی از جمله علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور، پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، جورجی وولسیانی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن، کی روش استنلی، محمدرضا حسینی و ... دارند و به غیر از آنها، تقابل  علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند نیز می‌تواند جذاب باشد.

 دوئل دروازه بان‌های ملی پوش فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی می‌تواند از جذابیت‌های زیادی برخوردار باشد. نکته جالب این است که در تیم ملی، علی بیرو دروازه بان شماره یک محسوب می‌شود و نیازمند نیمکت نشین او است.

البته در لیگ نوزدهم، تعداد کلین شیت‌های نیازمند  یک بازی بیشتر از بیرانوند است. سپاهان با پیام نیازمند تاکنون مقابل تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، ماشین سازی تبریز، فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان بازی کرده و در هر چهار مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشته است.

از سویی دیگر پرسپولیس نیز با علیرضا بیرانوند تنها در یک بازی مقابل تراکتور گل خورد تا این تیم نیز عملکرد خوبی در خط دفاعی و دروازه داشته باشد و باید دید با ثبت کلین شیت و گل خوردن نیازمند، آیا بیرو به رکورد او خواهد رسید یا خیر؟

محمدرشید مظاهری، دیگر دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران که در تراکتور فعالیت می‌کند، در ۴ بازی گذشته اش موفق به کلین شیت شده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان ساعت ۱۶:۱۵ فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.