جای خالی سروش و سیاوش در ال‌کلاسیکوی ایرانی

 دیدارهای پرسپولیس - سپاهان از آن دست بازی‌هایی است که همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشت و این جذابیت باعث حساس شدن بازی و بعضاً به جنجال کشیده شدن آن شده است.

اخبار ورزشی- فصل گذشته دو تیم در لیگ برتر و جام حذفی در کورس قهرمانی رقابت فشرده‌ای با هم داشتند و در دو دیدار لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی رقابت حساسی با هم داشتند که حاشیه‌های زیادی هم داشت. حال از نفراتی که در متن جنجال‌های آخرین بازی دو تیم حضور داشتند دو نفرشان به تیم‌های دیگر رفته و دیگر در این بازی حضور ندارند.

یکی از این نفرات سیاوش یزدانی است که در دیدار برگشت دو تیم در لیگ برتر علاوه بر درگیری‌هایی که در زمین با چند بازیکن پرسپولیس داشت، در پایان بازی هم در صحبت‌هایی عجیب عنوان کرده بود هواداران پرسپولیس برای تشویق تیمشان در دیدار جام حذفی به اصفهان نیایند چرا که حوادث احتمالی آن پای خودشان است. این صحبت‌ها به نوعی تحریک سکوها محسوب شد و باعث شد یزدانی برای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شود. یزدانی در بازی نیمه نهایی جام حذفی هم درگیری‌هایی با بازیکنان حریف داشت و البته کار تیمش را با گل به خودی در وقت‌های اضافه تمام کرد. حالا این بازیکن به استقلال پیوسته و جنجال‌سازی در بازی با پرسپولیس را در لباس تیم جدیدش انجام می‌دهد.

جای خالی سروش و سیاوش در ال‌کلاسیکوی ایرانی

نفر دیگر سروش رفیعی است که در دیدار فصل گذشته دو تیم در جام حذفی حتی از روی نیمکت هم قابل به حاشیه کشاندن بازی را داشت. او در پایانی بازی با کی‌روش استنلی درگیری پیدا کرد و این موضوع باعث اخراج هر دو نفر شد. مشخص نیست چه اتفاقی میان طرفین افتاد که کار به درگیری فیزیکی کشید و باعث شد سایرین برای جدا کردن آنها وارد عمل شوند. سروش رفیعی هم دیگر عضو پرسپولیس نیست و در شهر خودرو مشهد حضور دارد.

جای خالی سروش و سیاوش در ال‌کلاسیکوی ایرانی