جابه‌جایی عجیب 2 پرسپولیسی در روز بازی با سپاهان

 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر روز گذشته مقابل سپاهان در خانه با 2 گل شکست خورد تا دومین باخت خود را در پنج بازی اول لیگ برتر به دست بیاورد.

اخبار ورزشی- یکی از اتفاقات عجیب این بازی خروج نام امید عالیشاه از لیست پرسپولیس برای بازی با سپاهان بود و این در حالی است که این بازیکن در تمرینات روزهای اخیر حضور پررنگی داشت و حتی شب گذشته همراه با سایر بازیکنان به هتل اوین رفت تا در اردوی پیش از بازی حضور داشته باشد. اما به یکباره نام این بازیکن از لیست سرخ‌پوشان برای این بازی حساس خارج شد.

پیش از ظهر روز بازی با سپاهان کالدرون به عالیشاه اعلام می‌کند که نیازی به او برای این بازی ندارد و بهتر است او به خانه رفته و استراحت کند! بعد از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس، عالیشاه وسایل خود را جمع کرده و اردوی پرسپولیس را ترک می‌کند. اما این پایان ماجرا نیست چرا که بعد از آن سرمربی پرسپولیس یک بازیکن دیگر را جایگزین عالیشاه می‌کند.

حسین ماهینی در اردوی پرسپولیس برای بازی مقابل سپاهان حضور نداشت اما بعد از خروج عالیشاه از اردو و پس از تماسی که با ماهینی گرفته می‌شود این بازیکن به اردوی تیمش ملحق می‌گردد. ماهینی پیش از ظهر از منزل به اردوی پرسپولیس می‌آید و حتی حدود 20 دقیقه پایانی بازی به عنوان بازیکن جانشین به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد. این مسئله باعث شد تا خیلی‌ها نسبت به این کار سرمربی پرسپولیس متعجب شوند و مشخص نیست که سرمربی این تیم چه هدفی پشت این تصمیم داشته است.