به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا در اظهار نظر جالبي گفت كه بارسلونا و رئال مادريد بر داوران فشار ميآورند.

مسی که در دیدار این هفته مقابل ریسینگ سانتاندر هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، افزود: بر این باورم که رئال مادرید و بارسلونا با اظهارنظرهای خود در مورد داوری‌ها روند اداره بازی‌ها را بسیار سخت کرده‌اند. داوری بسیار سخت است و این فشار از سوی دو باشگاه آن را سخت و سخت‌تر می‌کند. این موضوع روز به روز افزایش می‌یابد و ما هر هفته شاهد آن هستیم. متاسفانه این مسائل می‌تواند به فوتبال کمک کند و کار داوران را بسیار سخت می‌کند. معتقدم که اعتراض به داوری‌ها نمی‌تواند به کم شدن اشتباه‌ها کمک کند بلکه برعکس تاثیر منفی دارد.

بهترين بازيكن سه سال اخير فوتبال جهان درباره موضوع تمديد قرارداد گوارديولا كه در اين هفته سوژه تمام رسانههاي داخلي و خارجي شده است، گفت: اگر گوارديولا تصميم به ترك بارسلونا بگيرد بدون شك يافتن جانشيني براي او بسيار سخت خواهد بود. بارسلونا چهار سالي است كه به سبك كنونياش بازي ميكند و ميدرخشد. بدون شك سبك كنوني ما حاصل حضور گوارديولا است، بنابراين بر اين باورم اهميت گوارديولا و نقش او در موفقيتهاي چند سال اخير بارسلونا بيشتر از من است.