فتاحی: تماشاگران از دقیقه اول تا ۹۰ به قلعه نویی توهین کردند

 رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان درباره فحاشی تماشاگران پرسپولیس به امیرقلعه نویی سرمربی این تیم اظهار کرد: بله  تماشاگران از دقیقه اول تا ۹۰  به سرمربی تیم ما توهین کردند و متاسف هستیم که چنین جوی در ورزشگاه آزادی به وجود آمد، به همین علت فردا طی نامه شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی تدابیری بیاندیشند تا این اتفاقات در ورزشگاه‌ها رخ ندهد.  

اخبار ورزشی- فتاحی درباره اینکه باشگاه سپاهان از داوری مسابقه هم شکایت می‌کند، گفت: همانطور که کارشناسان داوری گفتند یک بازیکن پرسپولیس باید در بازی روز گذشته اخراج می‌شد و صحنه‌هایی هم در بازی بود که به ضرر تیم ما گرفته شد. البته ما به داوران احترام می‌گذاریم و طبق تصمیم هیئت مدیره باشگاه همه مسائل را براساس قوانین و مقررات به فدراسیون اعلام می‌کنیم.  

 سرپرست سپاهان درباره عملکرد این تیم برابر تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان ما بعد از بازی هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان یکدل شده بودند و در بازی با پرسپولیس تاکنیک‌های سرمربی تیم را به خوبی در زمین بازی اجرا کردند و با زحماتی که کشیدند در نهایت این بازی را پیروز شدیم. همچنین  از  خط دروازه بان تا حمله بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و بازیکنان ما با تدابیر سرمربی تیم به مرور در ترکیب قرار می‌گیرند و وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.  

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با پیروزی روحیه بخشی که برابر پرسپولیس انجام دادیم در نهایت بتوانیم همین روند خوبمان را ادامه بدهیم و دل هواداران خود را شاد کنیم.