تیم ملی والیبال با ۱۳ بازیکن به جام جهانی رفت

 تیم ملی والیبال جهت حضور در جام جهانی والیبال با 13 بازیکن عازم ژاپن شد. پیش از این که تیم ملی به ژاپن برود سید محمد موسوی اعلام کرد که به خاطر خستگی نمی‌تواند در این رقابت‌ها حاضر شود. کادر فنی تیم ملی والیبال هم برای جانشینی این بازیکن قصد داشت مهران فیض امام دوست را به جای موسوی به جام جهانی ببرد اما به خاطر قوانین فدراسیون جهانی والیبال این اتفاق رخ نداد.

اخبار ورزشی- مهران فیض امام دوست در سال جاری هم برای تیم نوجوانان و هم برای تیم جوانان بازی کرده و با توجه به اینکه یک بازیکن نمی‌تواند در یک سال برای بیشتر از 2 رده سنی بازی کند فیض‌امام دوست هم نتوانست با تیم ملی به ژاپن برود چرا که این بازیکن با تیم‌های والیبال نوجوانان و جوانان به رقابت‌های جهانی اعزام شده بود.

مشخص نیست مسئولان فدراسیون والیبال بر چه اساس می‌خواستند این بازیکن را به ژاپن ببرند چرا که این امکان فراهم بود تا بازیکن دیگری که چنین مشکلی نداشته باشد به تیم ملی دعوت شود. ضمن اینکه تعجب‌آور است که سرپرست تیم ملی و همینطور مسئولان فدراسیون والیبال بی‌خبر از قانونی فدراسیون جهانی بودند. 

تیم ملی والیبال بازی‌های متعدد و فشرده ای در جام جهانی دارد و با این اوصاف نبود یک بازیکن در تیم ملی باعث می‌شود کولاکوویچ با مشکلات زیادی در ژاپن روبرو شود،