پرسپولیسی‌ها پولدار شدند

 در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران، دوشنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۸ در تبریز به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا به مراحل بالاتر جام شگفتی‌ها برسند.

اخبار ورزشی- مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس پیش از بازی با شاگردان رسول خطیبی بخشی از قرارداد خود را به صورت نقد و یورو دریافت کردند و البته جونیور براندائو که پیش از این و در زمان مدیریت ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس پیش قراردادش را دریافت کرده بود، پولی نگرفت.

همچنین محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فردا صبح (دوشنبه) راهی تبریز خواهد شد تا برای این بازی حساس در ورزشگاه حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است، اعضای تیم پرسپولیس امروز به تبریز خواهند رفت و فردا شب بعد از بازی از تبریز راهی تهران خواهند شد.

سرخپوشان برای این دیدار، کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و همچنین وضعیت سید جلال حسینی، کاپیتان نخست این تیم نیز برای بازی با شاگردان خطیبی مبهم است و وضعیت او امروز (یکشنبه) مشخص می‌شود.

از سویی دیگر تیم فوتبال ماشین سازی برای این مسابقه، مسیح زاهدی را در اختیار دارند و می‌توانند از این بازیکن رو در روی پرسپولیس استفاده کنند. مصدومیت جزیی محمد خرم الحسینی نیز برطرف شده و رسول خطیبی مشکلی برای استفاده از آن‌ها ندارد.

دیدار این ۲ تیم، دوشنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۸ در تبریز برگزار می‌شود.