ماهینی همراه پرسپولیسی‌ها به تبریز رفت

 در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران، امروز (دوشنبه) در حالی در تبریز به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا با برد در این دیدار به مراحل بالاتر جام حذفی برسند.

اخبار ورزشی- دیروز (یکشنبه)  فهرست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با شاگردان خطیبی اعلام شدد.

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، احمد نورالهی، وحید امیری، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور، جونیور براندائو، مهدی عبدی و امیر روستایی.

 در این لیست نام فرشاد احمدزاده به چشم می‌خورد. بازیکنی که به دلیل محرومیت هنوز اجازه بازی ندارد و دیروز (یکشنبه) در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد تا وضعیتش مشخص شود. به احتمال زیاد این بازیکن از بازی با شهر خودرو می‌تواند برای تیمش به میدان برود، اما به تبریز نرفت.

همچنین در این لیست نام امید عالیشاه و حسین ماهینی نیز دیده نمی‌شود، اما با عکس‌های منتشر شده از تبریز، مشخص شد که کاپیتان دوم پرسپولیسی‌ها برای دیدار با ماشین سازی راهی تبریز شده  و مشکلی برای بازی ندارد.

این اتفاق در دیدار پرسپولیس برابر سپاهان هم رخ داد و در حالی که ماهینی در لیست بازی نبود، اما به جای عالیشاه به اردو رفت و دقایقی برابر شاگردان قلعه نویی بازی کرد.

دیدار ماشین سازی و پرسپولیس، امروز (دوشنبه) ساعت ۱۵ در تبریز برگزار می‌شود.