فرکی:نتیجه امروز برای ما قابل پیش بینی بود

حسین فرکی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم رزکان البرز  گفت: نتیجه دلخواهمان را به دست آوردیم. این نتیجه را پیش‌بینی می‌کردیم هرچند در جام حذفی همیشه با شگفتی همراه بوده است اما از ابتدا نسبت به بازی قبل‌مان هفت نفر از بازیکنان‌مان را در ترکیب گذاشتیم که فرصتی را به آنها بدهیم با توجه به اینکه قرعه ما در روز اول با تیم رزکان البرز خورده بود به هر حال مطمئن بودیم که نتیجه مطلوب را خواهیم گرفت و خواستیم شرایط تیم‌مان را برای ادامه لیگ و همچنین ادامه جام حذفی بررسی کنیم و تغییرات‌مان در این دیدار هم به همین دلیل بود.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: ضمن اینکه من باید به تیم مقابل خسته نباشید بگویم. تیم بسیار قابل احترام و خوش‌رفتاری بودند. البته این تیم در لیگ دسته دوم بازی می‌کند. به هر حال نتیجه این بازی برای ما خیلی خوب بود. بچه‌های ما با پیروزی و با تعداد گل‌های بالا اعتماد به نفس بهتری پیدا می‌کنند. در خط دفاع گل نخوردیم یک بازی هم در لیگ برای ما همین اتفاق افتاد و امیدوارم در ادامه جام حذفی بتوانیم همانطور که هدف‌گذاری کرده‌ایم مصمم و جدی کار را دنبال کنیم که از این مسیر بتوانیم شانسی برای کسب سهمیه داشته باشیم و همچنین شرایط‌مان را برای ادامه لیگ بهتر کنیم.

وی افزود: ما دیدار بعدی‌مان در لیگ برتر جمعه با نفت مسجدسلیمان است که در مجموع این بازی را با همین اهدافی که عنوان کردم انجام دادیم که نتیجه آن هم به خوبی به نفع ما به پایان رسید.

فرکی در خصوص بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم اذعان داشت:‌ ما با استقلال ماهشهر در یک مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی داریم فقط بخش میهمان و میزبان بودن ما باید قرعه‌کشی شود که منتظریم ببینیم قرعه چطور رقم خواهد خورد. دومین بازی ما در جام حذفی است و ما قطعاً خیلی جدی‌تر این بازی را دنبال خواهیم کرد. 

وی افزود: این نتیجه برای ما قابل پیش‌بینی بود و ما در نیمه اول می‌توانستیم گل دوم و سوم را هم بزنیم ولی این اتفاق نیفتاد اما بچه‌های ما توانستند کارهایی را که به آنها گفته بودیم را انجام دهند.ما با یک گل به رختکن آمدیم بین دو نیمه به بچه‌ها هم یادآوری کردیم که روان‌تر کار را دنبال کنند و به دنبال زدن گل دوم بودیم که می‌دانستیم بعد از گل دوم آنها میل تهاجمی بیشتری پیدا خواهند کرد و ما با توجه به داشته‌ها و توان بچه‌های‌مان می‌توانیم گل‌های بعدی را هم بزنیم. همانطور که دیدید ما بازیکنان جوان‌مان را با 19 سال سن به زمین فرستادیم که توانست گل چهارم ما را به ثمر برساند و همه اینها به خاطر این بود که بچه‌های ما بعد از زدن گل دوم راحت‌تر بازی کنند و بتوانند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و بازی را 4 بر صفر پیروز شدیم.

فرکی در پاسخ به این سؤال که از تعدادی از بازیکنان اصلی در ترکیب این بازی استفاده کردید، گفت: ما نسبت به بازی گذشته چهار بازیکن اصلی‌مان را از ابتدا به زمین فرستادیم هرچند که من به همه شاگردانم گفته‌ام که همه بازیکنان ما نزدیک به هم هستند و همه آنها در سطح تیم اول هستند اما شرایط طوری است که در لیگ ما به دنبال این هستیم که موفقیت‌های بیشتری پیدا کنیم به همین خاطر بود که ما هفت نفری را که جابه‌جا کردیم دلیلش موفقیت تیم بود. امروز هم من از همه آنها راضی بودم و امیدوارم در ادامه با مجموعه بازیکنان‌مان نتایج خوبی را هم کسب کنیم.