واکنش جامعه فوتبال به درگذشت پیشکسوت پرسپولیس

جعفر کاشانی، بازیکن سابق باشگاه های  شاهین، پرسپولیس  و تیم ملی فوتبال ایران که در سال های اخیر ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت صبح امروز (چهارشنبه) در ۷۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

اخبار ورزشی- اهالی فوتبال ایران پس از این اتفاق با ارسال پیام هایی این ضایعه را تسلیت گفتند.

وزارت ورزش و جوانان:

به این وسیله ضایعه درگذشت مرحوم مغفور جعفر کاشانی، پیشکسوت نامدار و ملی ورزش کشور که عمری را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به خدمت پرداخت؛ حضور خانواده و بستگان آن فقید سعید، جامعه ورزش کشور و اعضا و هواداران آن باشگاه تسلیت عرض می‌نمایم.

از حضرت باریتعالی برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

مهدی تاج:

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت پیشکسوت پرسپولیس

فدراسیون فوتبال:

در پیام روابط عمومی سایت فدراسیون فوتبال آمده است؛

اوان خزان ۹۸ با خبر تاسف بار درگذشت ملی پوش خوش اخلاق و شایسته سال های دور و مدیر ارزشمند سال های اخیر قرین شد تا جامعه فوتبال سوگوار از دست رفتن یکی از یاران فراموش نشدنی اش شود.

فدراسیون فوتبال این ضایعه تلخ را به خانواده معزز کاشانی،باشگاه پرسپولیس، جامعه فوتبال و آحاد مردم تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان طلب مغفرت دارد.

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت جعفر کاشانی

کمیته ملی المپیک:

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

درگذشت پیشکسوت فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش بخصوص به خانواده بزرگ فوتبال کشور تسلیت گفته و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای خانواده محترم وی سایر بازماندگان صبر جیمل و اجر جزیل مسئلت داریم.

امیر قلعه نویی:

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت جعفر کاشانی

باشگاه سایپا:

ضایعه از دست دادن جعفر کاشانی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشور و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بار دیگر اهالی ورزش را در غم فرو برد.

باشگاه سایپا این ضایعه تاسف بار را به خانواده محترم کاشانی و اهالی فوتبال تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جلیل آرزو می کند.

محسن خلیلی:

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت جعفر کاشانی

علی پروین:

پروین ضمن ابراز تسلیت به درگذشت کاشانی گفت: واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم و نمی‌دانم باید چه بگویم. کاشانی مرد بزرگی بود و برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید.

گابریل کالدرون:

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت پیشکسوت پرسپولیس