صحبت‌های انصاری‌فرد بعد از درگذشت کاشانی

 درگذشت جعفر کاشانی، پیشکسوت و عضو هیات مدیره پرسپولیس باعث شد تا چهره‌های مطرحی در بیمارستان رسالت حضور یافته و پیگیر این موضوع باشند.

اخبار ورزشی- محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه نیز با حضور در بیمارستان درباره این اتفاق تلخ گفت: من این ضایعه دردناک را به جامعه ورزش تسلیت می گویم. یک مرد بزرگ و یک شخصیت دلسوز از بین ما رفت و بسیار از این واقعه متاسف هستیم. امروز جلسه هیات مدیره داشتیم و به ما اطلاع دادند که ایشان فوت کردند. در جلسه آخر که در هیات مدیره حضور داشتند همه رفتند و ایشان ماندند و کلی درباره شرایط باشگاه صحبت کردند و گفتند اگر اجازه بدهید من به دلیل ناخوشی احوالم دیگر نیایم. دیگر توان ندارم و اجازه بدهید نیایم و من گفتم کسی نیستم که بگویم. 

وی ادامه داد: بعد از جلسه مجمع باز هم گفتند که از جلسه بعدی نیایم.

محمدحسن انصاری‌فرد که در این لحظات حالش دگرگون شد و با گریه نمی‌توانست صحبت‌هایش را ادامه دهد، در خصوص اینکه او با آرمان گرایی‌اش در این باشگاه به دنبال شکل دادن ساختار یک باشگاه حرفه ای را داشت گفت: دیروز هم به او خبر دادیم که برای جلسه هیات مدیره تشریف بیاورند و ماشین خواهیم فرستاد که گفتند نمی توانم و باید به بیمارستان بروم که امروز با این خبر تاسف بار مواجه شدیم.