مرادی: بعید است درخواست کیانوش پذیرفته شود

علی مرادی در مورد اینکه وضعیت کیانوش رستمی برای مسابقات سوئیس چطور خواهد شد گفت نکات که لازم بود را در حضور صالحی امیری به کیانوش رستمی گفتم و قرار شد برنامه ها طبق روال جلو برود.

اخبار ورزشی- انتظارم بعد از المپیک ریو این بود که کیانوش در چارچوب برنامه های فدراسیون حرکت کند اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی تایلند هنگام وزنه زدن رستمی آنجا حضور داشتم و تذکر هم برای وزنه زدن دادم. گفتند چشم، اما کار خودشان را کردند رکوردها بالاتر از حد متعارف بود و دیگر زمان آن  تمام شده بود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه کیانوش گفته است باید شرایط را به او می‌گفتند، عنوان کرد: یک قهرمان جهان مگر چند بار در سال می تواند وزنه سنگین بزند؟ ما تمام تلاش خود را کردیم اما جواب منفی دادند الان هم با توجه به اینکه رکورد های او از قهرمانان دیگر کمتر است، باید تلاش را برای رقابت‌های آینده بکند. ما برای المپیک  2 سهمیه بیشتر نداریم.

مرادی در مورد اینکه کیانوش گفته است اگر فدراسیون بخواهد امکان پذیر خواهد بود که به سوئیس برود، گفت: ما برای مسابقات سوئیس مهلتی را داشتیم و الان  10 روز از آن گذشته است و دیگر نمی پذیرند. قرار است فردا با صالحی امیری هم در این زمینه صحبت کنیم اما ضریب پذیرش فدراسیون جهانی خیلی پایین است. کیانوش رستمی در مسابقات پرو هم می‌تواند برای کسب سهمیه تلاش کند اما آنجا هم شانسش بسیار پایین است چون الان نفر ششم برای کسب سهمیه است.

مرادی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، در مورد وضعیت علی حسینی گفت: در مورد او یک بام و دو هوا شده است. در رکوردگیری قبل از اعزام حضور نداشت و کادر فنی هم قوانین را رعایت کرد. وقتی مشکل را از سعید علی‌حسینی جویا شدیم گفت پایم دچار مشکل شده و نمی توانم شرکت کنم و به همین دلیل سرمربی هم یک جوان دیگر را به مسابقات اعزام کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه علی حسینی گفته است توجه به سهراب مرادی مانند توجه به او نبوده است گفت:  شرایط برای همه یکسان است و وضعیت درمانی را برای همه یکسان اجرا می کنیم. به پدرش هم گفتم بیایند و بحث درمانی را دنبال کند اما نیامدند بعد از مسابقات جهانی آمدند و عنوان کردند نام او را هم به مسابقات سوئیس بدهیم اما دیگر دیر شده است.