جلسه سلطانی فر با مدیران سازمان بورس و فرابورس برای واگذاری سرخابی‌ها

نشست دویست و شانزدهم شورای معاونین با حضور وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

اخبار ورزشی- در ابتدای این نشست گزارشی از روند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس ارائه شد. مسعود سلطانی فر با تاکید بر ادامه تسریع در روند واگذاری دو تیم گفت : همانطور که قبلا هم تاکید کردم برای خصوصی سازی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و بزودی با حضور مسئولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری های لازم را خواهیم کرد. 

محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی در ادامه این نشست گزارشی از روند تعداد سفرها و اعزام های سال های ۹۶ و ۹۷ و کاهش چشمگیر اعزام های غیر ضروری ارائه کرد. 

مسعود سلطانی فر  با تقدیر از دقت نظر شورای برون مرزی در موضوع اعزام های برون مرزی گفت : آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش سی درصدی اعزام هاست که بیشتر آنها غیر ضروری بوده و باز هم تاکید می کنم سفرهای غیر ضروری و افراد غیر مرتبط تحت هر عنوان و بهانه پذیرفته نیست و اجازه نمی دهیم منابع کشور و ورزش به این شکل هزینه گردد. 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و مسئله تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه مردم ایران گفت: جامعه ورزشی همیشه همراه مردم و مسیولان کشور بوده اند و در تمام بزنگاه های تاریخی نقش خود را بخوبی در حمایت از انقلاب نشان داده اند و انشاالله با حمایت های مشترک و همدل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بتوانیم موجب شادی دل مردم در مسابقات آینده و المپیک شویم.