حاجیلو: دو بازیکن نخبه به استقلال می دهیم

اصغر حاجیلو مدیرآکادمی باشگاه استقلال در پایان دربی امید ها و بعد از تساوی برابر پرسپولیس گفت:« پیش بینی می شد با توجه به اینکه ما دوم و پرسپولیس هشتم بود بچه ها کمی با استرس کمتری بازی کنند. البته دربی فرقی ندارد تیم ها در کجای جدول باشند و اینطوری نیست که بگوییم در رده پایه ماجرا فرق دارد.»

اخبار ورزشی- او افزود:« نمی خواهم بگویم بازی کامل دست ما بود اما فوتبال بازی کردیم؛ پرسپولیس هم سعی کرد خوب بازی کند اما آقای پنجعلی و انصاری فرد هم دیدند که ما موقعیت های خوبی داشتیم و دو بار به تیر دروازه شان زدیم.»

حاجیلو درباره شرایط آکادمی استقلال گفت:« خداراشکر در این مدت خیلی از نفرات را از آکادمی کنار گذاشتند. در دو دهه اخیر اتفاقی افتاده بود که هربار اسم آکادمی می آمد ناخودآگاه همراهش چیزهای منفی هم بود. اما ما الان هیچ نوع هدیه و حبه ای از طرف هیچکسی را نمی پذیریم. من می گویم حتی اگر پابرهنه باشیم یا فقط یک پیراهن داشته باشیم باید ادامه بدهیم اما نه هدیه ای قبول می کنیم و نه از جایی چیزی می گیریم. دیگر این نگاه بدی که به آکادمی وجود دارد کافی است. ما باید در استقلال نخبه ها را جمع کنیم و آن هایی را که به انحای غیرفوتبالی آمده اند را کنار می گذاریم.»

او با توضیح دراین باره که چرا با وجود حضور مدیرعامل تیم پرسپولیس از مسئولان تیم استقلال کسی در این بازی حضور نداشت گفت:« آقای استراماچونی نبود که بتواند در این بازی حضور داشته باشد و نمی دانم چه کسی در این رابطه از ایشان قول گرفته بوده است؟! اما بچه های پیشکسوت بودند ضمن اینکه باید از لیدرهایمان تشکر کنم که خیلی کمک‌مان کردند. من عاشق طرفداران استقلال و پرسپولیس هستم چون به تیمشان تعصب دارند.»

حاجیلو در رابطه با اینکه آیا بازیکنی هست که از تیم های پایه به تیم بزرگسالان باشگاه منتقل شود گفت:« در امیدهایمان یکی دو بازیکن داریم اما اصل ماجرا در تیم جوانان است. ما دو بازیکن نخبه در تیم جوانان داریم که مطمئن هستم به زودی به تیم بزرگسالان اضافه می شوند. البته بحث اصلی من روی نونهالان و نوجوانان است و می خواهم آن ها را بسازم چرا که بزرگترها الگوی شخصیتی شان شکل گرفته اما این نونهالان هستند که باید بدانند در تیمی هستند که پشت آن تاریخ 74 ساله وجود دارد.»

بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره درگذشت جعفرکاشانی هم گفت:« من ماهی یک بار به دیدن آقای جعفر کاشانی می رفتم فقط به این دلیل که حرف های ایشان را گوش کنم. این ضایعه بزرگی بود. آقای کاشانی مال پرسپولیس فقط نبود و به ما هم تعلق داشت. فکر نکنم دیگر کسی مثل جعفرخان کاشانی پیدا شود.»