نیاز استقلال به یک هافبک طراح و خلاق

صادق ورمزیار در خصوص دو پیروزی استقلال برابر گل ریحان البرز و گل گهر سیرجان گفت: دو بازی و دو برد در جام حذفی و لیگ نوزدهم به استقلال کمک کرد تا شرایط بهتری پیدا کرده و آرامش به اردوی این تیم بازگردد. البته استقلال در چند بازی گذشته در دقایق پایانی گل های بدی دریافت کرد و فکر می کنم هنوز هم تماشاگران از نتایج بدست آمده در استقلال راضی نیستند ولی اگر این روند را آبی پوشان در بازیهای بعد ادامه دهند مطمئنا به صدر جدول بازخواهند گشت.

اخبار ورزشی- صادق ورمزیار در خصوص انتقاداتی که به داوری لیگ می شود، ادامه داد: حساسیت های زیادی بر روی داوری بوجود آمده است. تماشاگران باید اجازه دهند داور هم کارش را انجام دهد. بعید می دانم هیچ داوری مغرضانه سوت بزند اما اشتباهات داوری در این فصل زیاد شده و استقلال از این اشتباهات لطمه زیادی خورده است. متاسفانه این روزها هر داوری که می خواهد بازی استقلال را سوت بزند استرس دارد و همین موضوع باعث می شود نتواند قضاوت همیشگی خود را انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات لیگ به خاطر تیم ملی می تواند به استقلال کمک کند گفت: آبی پوشان باید از این فرصت بدست آمده استفاده کنند تا خود را برابر فجر سپاسی شیراز از مرحله یک هشتم جام حذفی به آمادگی کامل برسانند. فجر حریفی خطرناکی است که توانست فولاد خوزستان را از گردونه رقابت ها حذف کند. بنابراین استقلال باید این روزها ابتدا مشکل پنالتی نزدنش را حل کرده و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و خود را آماده بازی برابر فجر کند. استراماچونی باید بداند که در جام حذفی اتفاقات زیادی می افتد. بنابراین باید هم خودش و هم بازیکنانش برای این دیدار آرامش خاصی داشته باشند.

ورمزیار در پایان و درمورد صحبت های فتحی مبنی بر اینکه یک مهاجم به استقلال اضافه خواهد شد، گفت: به نظر من استقلال به چند بازیکن نیاز دارد. خصوصا یک هافبک طراح و خلاق که بازی را عوض کند. وقتی هافبک بازی سازی در یک تیم وجود نداشته باشد مهاجم چطور می تواند گلزنی کند. پس اولویت را به جای جذب مهاجم، به خدمت گرفتن یک هافبک بگذارند؛ هافیکی که بتواند مثل مجتبی جباری و جباروف نظم خاصی را به میانه میدان استقلال بدهد.