تلاش مسئولان باشگاه نفت برای بازگشت تارتار

در پی مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان در نهایت شب گذشته مهدی تارتار سرمربی این تیم با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود اعلام کرد از هدایت نفت مسجدسلیمان کناره‌گیری می‌کند. این موضوع البته قابل پیش‌بینی بود چرا که تارتار بارها از مشکلات مالی گلایه کرده بود و حتی این احتمال وجود داشت که او بعد از برد مقابل پیکان در هفته ششم از سمت خود استعفا بدهد اما در نهایت شب گذشته او با انتشار متنی کناره‌گیری خود را اعلام کرد. 

اخبار ورزشی- انتشار این استعفا باعث شد تا مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان از شب گذشته به تکاپو بیفتند تا بتوانند مشکلات مالی را برطرف کرده و تارتار به کارش برگردد.در همین راستا شب گذشته جلسه فوق‌العاده‌ای در استانداری خوزستان با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار شد تا بتوانند با رفع موانع، تارتار را به این تیم برگردانند. حتی شب گذشته استاندار خوزستان به صورت تلفنی با مهدی تارتار صحبت کرد و قول همکاری داد تا مشکلات این باشگاه حل شود. 

تمرینات تیم مسجدسلیمان طبق برنامه قبلی قرار است از فردا برگزار شود اما با مشکلات موجود و کناره‌گیری تارتار وضعیت این باشگاه مشخص نیست. با وجود استعفایی که سرمربی نفت داده اگر مشکلات حل شود که تارتار دوباره به کارش بازخواهد گشت. اما اگر مشکلات حل نشود تارتار روی استعفای خود پافشاری خواهد کرد. با این همه مسئولان استانی و باشگاه نفت مسجدسلیمان در تلاش هستند تا مشکلات مالی را برطرف کنند چرا که آنها علاقه دارند تارتار به کارش در این باشگاه ادامه دهد.