وعدۀ شیرین مارک ویلموتس به هواداران تیم ملی

 تیم ملی ایران در روز پنجشنبه باید در استادیوم آزادی برابر کامبوج به میدان برود که مارک ویلموتس پیش از این نبرد، وعده‌ای جذاب را به هواداران تیم خود داد.

اخبار ورزشی- ویلموتس در این باره اظهار داشت: درباره لیگ ایران ساده نیست که آن را با آنچه که ما در اروپا می شناسیم مقایسه کرد ولی سطح آن خوب است. ایران در کنار ژاپن و کره جنوبی بهترین لیگ را در آسیا دارند. می دانم که بسیاری از باشگاه هاای اروپایی خواستار بازیکنان ایرانی هستند. آن ها به لحاظ فیزیکی، تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان کاملی هستند. باید بگویم که تا حدودی شگفت زده شدم. بازی اول ما یک بازی دوستانه مقابل کره جنوبی بود. با این تفاوت که متوجه شدم کلمه دوستانه در آسیا برای چنین بازی هایی وجود ندارد. وطن پرستی و رقابت بالاست.در ابتدا من اساس را روی کار کارلوس کی روش،قرار دادم.سپس 70 بازیکن را در ظرف شش هفته زیر نظر گرفتم. همچنین یک بازی میان تیم بزرگسالان و زیر 23 سال برگزار کردم. من یک فلسفه روشن دارم که مبتنی بر مالکیت توپ و حمله است.

مارک ویلموتس
مارک ویلموتس

هدف رسیدن به جام جهانی است که ایران تا کنون نتوانستته از مرحله اول عبور کند. این مهم ترین چیز است. اگر حتی امتیاز کمتری در رنکینگ داشته باشیم مهم نیست.