امیدوارم کالدرون برف تهران را ببیند

محمود خوردبین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ، درخصوص درگذشت جعفر کاشانی بیان کرد:‌ به خانواده او و جامعه ورزش به خصوص فوتبال، تسلیت می‌گویم که همچین عزیزی را از دست دادیم.

اخبار ورزشی- خوردبین درباره شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار داشت: هواداران پرسپولیس بابت نگرانی که از تیم شان حق دارند. پرسپولیس نتایج ضعیفی گرفته است. اما کالدرون احتیاج به فرصت دارد تا بتواند کار خودش را به خوبی انجام دهد. به هر حال نوع تفکرات کالدرون با برانکو متفاوت است و نیاز به تغییرات و زمان دارد. اگر تا نیم فصل هم به کالدرون فرصت بدهند، خوب است.

سرپرست اسبق تیم پرسپولیس درخصوص ارزیابی خود از کالدرون گفت:‌ تا اینجا او چیزی از خود نشان نداده است اما امیدواریم که از این به بعد کاری انجام دهد و ما هم آرزوی موفقیت برای او می‌کنیم. کالدرون در تعویض‌هایش ضعف داشته است و این موضوع را در چند بازی اخیر نشان داده است. شاید تا نیم فصل درست شود.

خوردبین درخصوص شکست پرسپولیس مقابل ۳ تیم مدعی اول جدول گفت:‌ پرسپولیس هر ۳ بازی را مقابل مدعیان باخته است اما باید به او فرصت داده شود تا در نیم فصل دوم بتواند نتایج ابتدایی را جبران کند.

او درمورد اینکه کالدرون می‌تواند برف تهران را ببیند، اظهار داشت: امیدواریم کالدرون برف تهران را ببیند. اما کالدرون در چینش بازیکنان و تعویض‌ها ضعیف کار کرده است. من راهی برای خروج پرسپولیس از بحران نمی‌بینم، اما می‌دانم که باید تا نیم فصل به کالدرون فرصت داده شود. اگر باز هم تیم نتیجه نگرفت، آن وقت باید عوض شود.

خوردبین درمورد بازگشت احتمالی برانکو به پرسپولیس گفت: من برانکو را دوست دارم.