ایتالیا مسافر یورو شد

در چارچوب دیدار مقدماتی یورو 2020 از ساعت 22 و 15 دقیقه ، 4 بازی به طور همزمان آغاز شد که در مهمترین آنها تیم ملی ایتالیا میزبان یونان بود و اسپانیا به مصاف نروژ رفت.

اخبار ورزشی- شاگردان مانچینی که در این بازی از لباس‌های قدیمی (رنسانس) خود با رنگ سبز در این جدال حاضر شدند مقابل یونان در ورزشگاه المپیکو به برتری 2 بر صفر رسیدند. ایتالیا با این برتری 21 امتیازی شد و صعود خود را به یورو قطعی کرد.

در دیگر مسابقه نیز اسپانیا میهمان نروژ بود و در یک دیداری که تا لحظات آخر برنده بازی بود ولی در دقیقه 4+90 کپا پنالتی به نروژ داد تا این جدال با تساوی یک بر یک به پایان برسد و صعود اسپانیا به تعویق بیافتد.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

گروه F

نروژ یک - اسپانیا یک

تک گل ماتادورها را سائول نیگوئز در دقیقه 47 به ثمر رساند. گل نروژی‌ها را جاشوا کینگ از روی نقطه پنالتی در دقیقه 4+90 وارد دروازه کپا کرد.

مالت صفر - سوئد 4 

در این بازی برای سوئد دنیلسون 11 ، لارسون (پنالتی) 58 و 71 ، آگیوس (گل به خودی) گل به ثمر رساندند.

در این گروه اسپانیا با 19 امتیاز در صدر است و صعودش به تعویق افتاد. سوئد با 14 امتیاز در مکان دوم، رومانی با 13 امتیاز سوم، نروژ با 10 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است. مالت با 3 امتیاز و جزایر فارو با صفر امتیاز در مکان‌های پنجم و ششم قرار دارند.

گروه J

ایتالیا 2 - یونان صفر 

برای آتزوری جورجینیو (پنالتی) 63 و برنادسکی 78 گلزنی کردند.

لیختن‌اشتاین یک - ارمنستان یک 

برای میزبان فریک 72 و برای ارمنی‌ها بارسقیان 19 گلزنی کردند.

در این گروه ایتالیا با 21 امتیاز صدرنشین است و صعود کرد. فنلاند با 12 امتیاز در مقام دوم، ارمنستان با 10 امتیاز سوم و بوسنی نیز با 10 امتیاز چهارم قرار دارد. یونان با 5 امتیاز و لیختن‌اشتاین با یک امتیاز در رده‌های پنجم و ششم ایستاده‌اند.