کار سخت انصاری فرد در پرسپولیس

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز‌های سختی را در این باشگاه سپری می‌کند، روز‌های سختی که مشکلات مالی برای انصاری‌فرد و باشگاه رقم زده است.

اخبار ورزشی- با وجود اینکه انصاری‌فرد از زمان آمدنش به باشگاه سخت تلاش کرده تا منابع مالی را فراهم کند و حتی با چند اسپانسر جدید قرارداد امضا کند، اما این اتفاق فعلا رخ نداده است. بدهی‌های قبلی، انجام تعهدات مالی به کادرفنی و بازیکنان پیشین و ... مواردی بودند که اجازه ندادند مدیرعامل فعلی پرسپولیس بتواند آنطور که می‌خواهد درآمدزایی کند.

طبق اعلام منابع موثق، انصاری‌فرد در این مدت حدود پنج میلیارد تومان از اسپانسر گرفته، ۲۸۴ هزار دلار طلب باشگاه از AFC را که نزد سفارت ایران در مالزی بوده به حساب باشگاه آورده و حدود یک و نیم میلیارد هم قرض کرده است، غیر از این نتوانسته بنا به دلایلی درآمدزایی داشته باشد.

این در شرایطی است که گفته می‌شود هیئت مدیره حدود یک ماه پیش اختیار کامل به انصاری‌فرد داده که با هر اسپانسری که می‌خواهد مذاکره کند و قرارداد ببندد، اما حتی اسپانسر‌ها هم رغبتی برای جلو آمدن و هزینه کردن ندارند. با این وجود تمام فکر و ذکر انصاری‌فرد تامین منابع مالی مناسب برای باشگاه پرسپولیس است، چون به هرحال این باشگاه در روز‌ها و هفته‌های آینده به پول نیاز دارد، اما واقعا برای انصاری‌فرد فعلا امکان درآمدزایی وجود ندارد.