لقبی تلخ برای نیمار

تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری دوستانه به مصاف نیجریه رفت که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی نیمار در ترکیب اصلی سلسائو به میدان رفت اما تنها چند دقیقه بعد از حضورش در میدان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

اخبار ورزشی- آسیب دیدگی جدید نیمار از ناحیه مچ پای راست است و با توجه به اینکه پیش از این هم با چنین آسیب دیدگی مواجه شده احتمال دوری او از میادین وجود دارد.

بعد از آسیب دیدگی جدید نیمار، لقب بازیکن شیشه‌ای را به خاطر آسیب دیدگی زیادی که این بازیکن دارد برای او انتخاب کرده‌اند.

نیمار در دوران حضورش در پاری سن ژرمن که سومین فصل خود را پشت سر می‌گذارد ۹ بار مصدوم شده تا برازنده این لقب تلخ باشد. او ۴۰ دیدار پاری سن ژرمن را به خاطر آسیب دیدگی و محرومیت از دست داده تا ثابت کند که خرید خوبی برای این تیم نبوده است.

نیمار در تابستان ۲۰۱۷ با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. او نتوانسته که در این تیم فرانسوی انتظارات را برآورده کند و در تابستان که گذشت تا آستانه جدایی پیش رفت اما در نهایت بعد از کش و  قوس‌های زیاد در تیم ماندنی شد.

این فوق ستاره برزیلی بعد از چهار بازی دوری از پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه سرانجام مجور بازی به دست آورد و در فصل جاری توانسته در ۵ بازی چهار گل به ثمر برساند و آمادگی بالای خود را نشان دهد و باید دید که آیا به خاطر این آسیب دیدگی بازهم بازی های را از دست خواهد داد یا نه.