در لبنان بازیکنان تیم ملی شب می‌رفتند لب ساحل!

بعد از آنکه منصور پورحیدری از تیم ملی جدا شد، فدراسیون فوتبال بار دیگر هدایت تیم را به جلال طالبی سپرد. تیم ایران پر از ستاره بود. قبل از پرواز به لبنان در فرودگاه دو بازیکن تیم ملی یعنی حمید استیلی و ستار همدانی بدجور زد و خورد کردند. جلال طالبی در فرودگاه نفهمید و تازه زمانی که سوار پرواز شدند متوجه شد. نزدیک بود صفایی‌فراهانی هر دو آن‌ها را اخراج کند ولی در نهایت همراه تیم رفتند. از سویی عدم دعوت از عابدزاده هم کلی جنجال درست کرده بود. جلال طالبی می‌گفت خود احمدرضا به استیلی گفته بود نمی‌خواهد در جام ملت‌ها باشد. کاپیتان تیم ملی، اما تکذیب کرد و گفت هرگز این را نگفته و خلاصه تا سال‌ها دعوا بود.
اخبار ورزشیدر لبنان هم خیلی داستان‌ها درست شد. می‌گفتند بازیکنان شبانه از اردو خارج می‌شوند و لب ساحل می‌روند و شب‌شان را صبح می‌کنند. چند وقت قبل جلال طالبی سرمربی وقت تیم در گفتگو با خبرورزشی دست به افشاگری زد و گفت: «از پنجره اتاق‌شان می‌رفتند به پارکینگ و از آنجا می‌رفتند لب ساحل...»
دیروز محمدرضا مهدوی هم این خبر را تأیید کرد. بازیکن وقت تیم ملی اعلام کرد: «بله، شب بچه‌ها بیرون می‌رفتند ولی این به خاطر غذای هتل بود. غذا واقعاً افتضاح بود. همان نزدیکی هتل تیم ما، ساحل بود و رستوران‌هایی که غذا‌های خوبی داشت. بچه‌ها هم برای خوردن غذا به رستوران می‌رفتند. البته این‌طور نبود که بچه‌ها دنبال حاشیه باشند. برای خوردن شام بیرون می‌رفتند.»
او یک خاطره هم تعریف می‌کند و با خنده می‌گوید: «من و داریوش یزدانی هم‌اتاق بودیم. به او گفتم برویم شام بخوریم که نیامد. خودم به لابی رفتم و آقاجلال را دیدم. به من گفت اینجا چه‌کار می‌کنی؟ گفتم لابی است دیگر. خندید و گفت هیچ کس در هتل نیست و فقط تو مانده‌ای! گفتم البته داریوش یزدانی در اتاق است. خلاصه بچه‌ها نه هر شب ولی معمولاً برای خوردن شام بیرون می‌رفتند.»