بیرانوند همچنان «شماره یک» کالدرون است

 علیرضا بیرانوند که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در اردو حضور داشت قرار است از دروازه پرسپولیس مقابل پیکان تهران حفاظت کند.

اخبار ورزشی-دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که در شش بازی ابتدایی فصل جاری لیگ برتر، چهار بار به میدان رفته که سه شکست و یک پیروزی در کارنامه این فصل خود ثبت کرده است که آمار جالبی برای او محسوب نمی شود.

از سوی دیگر بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان دوم پرسپولیس نیز در دو دیداری که برای این تیم در فصل جاری بازی کرده است دو کلین شیت داشته که نشان می‌دهد دروازه‌بان کروات سرخ ها روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

با این حال گابریل کالدرون قصد دارد در دیدار مقابل گیکان بار دیگر از علیرضا بیرانوند به عنوان گلر اصلی تیم استفاده کند تا دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران طعم نیمکت نشینی در باشگاه را نچشد.

سرمربی پرسپولیس معتقد است پست دروازه بانی تیمش را هرگز نباید دست‌خوش تغییر کند تا گلر شماره یک تیمش دچار تضعیف روحیه و اعتماد به نفس نشود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ یکشنبه هفته آینده در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان تهران می رود. این دیدار به دلیل محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون تماشاگر برگزار می شود.