دین‌محمدی: یک درصد هم فکر نمی‌کردم به بحرین ببازیم

سیروس دین‌محمدی ، در خصوص اینکه دیدگاهش نسبت به شکست تیم ملی مقابل بحرین چیست،‌گفت:‌من یک درصد هم فکر نمی‌کردم به بحرین ببازیم. واقعا از این شکست تعجب کردم ولی وقتی 10 دقیقه از بازی گذشته بود حس کردم که تیم بحرین تیم خوبی است.

اخبار ورزشی- وی افزود: به نظرم بحرین خوب آنالیز نشده بود و شاید سرمربی تیم ملی باید روی شماره 9 این تیم تمرکز بیشتری می‌کرد تا در خانه مقابل ایران اینقدر آزادانه بازی نکند. از سوی دیگر بازیکنان تیم ما کند و سنگین بودند و ما در نیمه دوم شانس خاصی نداشتیم.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص انتقاداتی که به ویلموتس بعد از باخت به بحرین صورت گرفته است، گفت: انتقاد اگر از روی غرض ورزی نباشد می‌تواند تاثیر مثبت بگذارد. هنوز اتفاق خاص نیفتاده و چیزی نشده است. آنها که انتقاد می‌کنند شاید قسمت بد فوتبال را می‌بینند اما من خوشبین هستند و معتقدم خیلی شانس داریم و تیم ایران می‌تواند عراق را شکست بدهد و به جدول برگردد. باید بپذیریم روزی که به بحرین باختیم روز بد فوتبال ما بود. 

دین‌محمدی در خصوص توهین تماشاگران بحرینی به سرود کشورمان گفت: این اولین بار نبود که بحرینی‌ها چنین کاری را می‌کردند. قبلا هم بارها این اتفاق افتاده بود و به اعتقاد من فیفا باید برخورد جدی با این مسئله داشته باشد. من دوست دارم تماشاگران ایران در بازی برگشت ادب و فرهنگ ایرانی را به بحرینی‌ها نشان دهند و با رفتار مؤدبانه به هنگام پخش سرود بحرین به آنها ثابت کنند از چه فرهنگ بالایی برخوردار هستیم.