تارتار: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم

مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل شاهین بوشهر در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: من پیش‌بینی می‌کردم که بازی سختی در انتظار داریم. چون تیم حریف در انتهای جدول قرار دارد می‌دانستیم یک بازی به شدت فشرده را به نمایش می‌گذارد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: شاهین لایه‌های دفاعی خوبی ایجاد کرده بود و کار ما را سخت کرد. در نیمه اول 2 ، 3 موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر به گل می‌رسیدیم کارمان راحت می‌شد ولی متاسفانه با کم‌دقتی موقعیت ها را از دست دادیم. 

مربی نفت مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم حریف تغییر سیستم داد و برخلاف نیمه اول که با 5 دفاع بازی می‌کرد، سیستم را به 4-4-2 تغییر داد و ما به نوعی سورپرایز شدیم. به همین علت 20 دقیقه شروع نیمه دوم را از دست دادیم و خوب کار نکردیم و ضعیف بودیم گرچه شاهین هم انصافا خوب بازی کرد. هر چه از بازی گذشت بازی را در دست گرفتیم و توانستیم موقعیت‌هایی خلق کنیم و در نهایت یک گل را به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: با این گل به نوعی گره بازی باز شد و در ادامه راحت‌تر توانستیم موقعیت خلق کنیم و اگر دقت داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتر به ثمر برسانیم. جا دارد از هواداران تشکر کنم که تا پایان بازی ما را حمایت کردند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. همچنین از بازیکنانم و کادر فنی نیز تشکر ویژه می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند و توانستند این نتایج را تا این روز رقم بزنند. 

تارتار در خصوص شرایط سوشا مکانی گفت: واقعا گروه پزشکی ما ضعف دارد، من بارها این مسئله را اعلام کردم، اول فصل ما پزشکمان را از دست دادیم و او به یک تیم دیگر رفت. جای او کماکان خالی است و جدیدا یک فیزیوتراپ به ما اضافه شده است. امیدوارم از این بعد شرایط ما بهتر شود. ما واقعا در این قضیه ضعف داریم و باید بهتر از این عمل کنیم. سوشا هم شرایطش بد نیست. یک گرفتگی عضله دارد که ان‌شاالله برطرف می‌شود.