شایسته کسب امتیازات بیشتری از دو بازی قبلی‌مان بودیم

ونته که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در گروه F لیگ قهرمانان اروپا پس از کسب یک تساوی و یک شکست، در بازی سوم خود پذیرای بوروسیا دورتموند هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: آیا این بازی یک فینال برای ما است؟ من اینطور فکر نمی‌کنم و به نظرم این جمله کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. این بازی مهمی مقابل تیم قدرتمند دورتموند است. بازی فینال بعداً خواهد آمد.

اخبار ورزشی- کونته که شاگردانش پس از برتری 4 بر 3 روز یکشنبه در خانه ساسولو، خود را آماده بازی با دورتموند کرده‌اند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما تنها یک روز برای این بازی تمرین کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را با مرور فیلم بازی ساسولو آنالیز کنیم. در کنار دفاع خوب، فردا نباید توپ را به مانند بازی با ساسولو از دست بدهیم. دورتموند بازیکنان سریعی دارد که می‌توانند با استفاده از فضاهای بازی به ما ضربه بزنند.

وی افزود: ما باید از هر بازی امتیاز بگیریم و از روز اول روی این موضوع کار کرده‌ایم. در بازی اول‌مان با اسلاویا پراگ هم می‌توانستیم بهتر کار کنیم و در بازی با بارسلونا هم شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر بودیم. ما شایسته کسب امتیازات بیشتری از دو بازی قبلی‌مان بودیم. حالا هم که باید با دورتموند مصاف کنیم، تیمی که تأکید می‌کنم خیلی قدرتمند است.

سرمربی اینتر همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا اینتر می‌تواند با توجه به غیبت بازیکنان کلیدی دورتموند، این تیم را شکست دهد؟»، گفت: ما همیشه نیمه پر لیوان حریف را می‌بینیم. ما روی کار خودمان تمرکز داریم و می‌خواهیم در بازی فردا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داریم. می‌خواهیم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و فردا به پیروزی برسیم.

کونته در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن تمجید از مهاجم بلژیکی‌اش که در بازی با ساسولو دو گل اینتر را به ثمر رساند، تأکید کرد: روملو بازیکنی فوق‌العاده است که عملکردی تأثیرگذار در اینتر داشته است. روملو بازیکنی در خدمت تیم است و شادی گل‌هایش را با دیگر بازیکنان و نیمکت‌ تیم سهیم می‌شود.