به گزارش افکار نیوز به نقل از گل ، علي افراشته رييس هيئت مديره شاهين بوشهر و مهاون اجرايي مجلس شوراي اسلامي عطاي حضور در فوتبال را به لقايش بخشيد. او بعد از شکست تيمش در حافظيخ به خبرنگار سايت گل گفت: خسته شده ام. مدتها بود مي خواستم بروم و امروز حتي اگر قهرمان هم مي شديم همين تصميم را عملي مي کردم.

او ادامه داد: برای حل مشکلات مالی دیروز همه جا رفتم تا توانستم از وزارت نفت مجوز یک میلیارد بگیرم اما شرایطی پیش آمد که پولی که از وزارت نفت به استان رسیده هم دچار مشکل اداری شده و بهانه های مختلفی آورده شد تا امروز که قبل از بازی آقای درخشان ناچار شد به بازیکنان به دروغ بگوید که پول در حساب شخصی اوست وبعد از بازی پرداخت می شود تا بلکه روحیه تیم به هم نریزد. ده روز است برای بحثضایعات نفتی منتظر پاسخ هستیم و دوستان جواب نمی دهند. من از خودی ها توقع کمک نه به خودم که به استان وتیم آن داشتم اما امروز که می روم دیگر کاری به کار کسی ندارم و گلایه هایم را قبلا کرده و حرفهایم را گفته ام.

وی تصریح کرد: تا اینجای کار من آمدم ۷ هفته پایانی را دوستان بروند. دیگر کشش ندارم ونمی توانم کاری از پیش ببرم. ماندنم هم سودی ندارد پس همین جا اعلام کناره گیری می کنم و کناره گیری از لخاظ اداری با استعفا فرق دارد. استعفا باید منتظر موافقت با آن ماند اما من خودم می روم ومطمئن باشید دیگر در این باشگاه هیچ سمتی ندارم چون اتفاقات فوتبال با شرایط کاری ام همخوانی ندارد وتا همین جا هم کم مشکل نداشته ام.

افراشته در پايان اظهار داشت: از خيلي ها که توقع کمک نداشتم و کنارم بودند وصادقانه تلاش کردند ممنونم و آنهايي که مي توانستند کمک کنند اما نکردند هم دستشان درد نکند.از مردم خوب بوشهر و همه همکارانم هم تشکر مي کنم واميدوارم مرا ببخشند و حلال کنند. من براي خدمت آمدم وبيش از اين شرايط مهيا نبود. اميد که در ديگر عرصه ها در خدمتشان باشم وهميشه وهرجا باشم خود را خدمتگزار اين مردم مي دانم.