گزینه جدید استراماچونی در خط حمله

 آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال تهران با حضور به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان شیخ دیاباته را به تهران آورد و اگرچه اشتیاق فراوانی به خرید یک بازیکن دیگر در خط حمله داشت اما مشکلات مالی باشگاه به او اجازه نداد تا در این راستا اقدامی انجام بدهد.

اخبار ورزشی- اگرچه در روزهای گذشته شایعات فروانی مبنی بر معرفی بازیکن جدید استقلال در روزهای آتی مطرح شده بود اما گزینه‌های مانند گری هوپر و بازیکنان دیگر به تهران نیامدند. استراماچونی که اعلام کرده بود برای خرید بازیکن مدنظرش تا فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی صبر می‌کند با فراهم شدن شرایط باشگاه، گزینه جدی تقویت خط حمله را به باشگاه معرفی کرده است.

حالا آنطور که ایلنا گزارش داده مذاکرات باشگاه و کندی ایگوبانانیکه مهاجم 30 ساله نیجریه‌ای مثبت پیش رفته و این بازیکن قرار است فردا راهی تهران شود تا برای عقد قرارداد و تست‌های پزشکی مورد تایید قرار بگیرد. کندی طبق برنامه ریزی‌ها قرار شده مشکلات خط حمله را برطرف کرده و زوج دیاباته در خط حمله باشد.

ایگوبانانیکه در حال حاضر بازیکن آزاد است و با فرا رسیدن تابستان امسال قرارداد شش ماهه‌اش با تیم الحزم عربستان به پایان رسید. او سابقه حضور در لیگ‌های سوئد، آمریکا و یونان را در کارنامه دارد.