برزگر: هر بازی برای ما حکم فینال دارد

آریا برزگر در پایان دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی جوانان گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این آخرین اردوی ما قبل از بازی‌های مقدماتی بود و امیدوارم که این روند روبه رشد ادامه داشته باشد. به هر حال استعدادیابی‌های انجام‌ گرفته و امیدوارم بتوانیم سه بازی خوب را در مسابقات مقدماتی انجام دهیم، هر چند که هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.

اخبار ورزشی- برزگر درباره اینکه آیا مقابل استقلال از انگیزه خاصی برخوردار بود یا نه، تصریح کرد: هر بازی برای من مهم است و در هر بازی انگیزه دارم. می‌خواهم که دستوارت مربی را در زمین پیاده کنم و تمام افکار من روی دستورات تاکتیکی مربی است.

وی در باره اینکه گفته می‌شود با استقلال قرارداد بست ولی به پرسپولیس رفت، ادامه داد: راجع به مسائل باشگاهی حرف نمی‌زنم؛ چراکه اینجا اردوی تیم ملی است و همه تمرکز من روی تیم ملی جوانان است.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چه زمانی در باره رفتن به پرسپولیس و نرفتن به استقلال صحبت می‌کند، تصریح کرد: هر وقت به تمرین تیم پرسپولیس رفتم، آن وقت در باره مسائل باشگاهی صحبت خواهم کرد و پاسخگوی سوالات شما خواهم بود.