انتخاب جنجالی رونالدو از بین بهترین گلهایش

کریس‌ رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با پیراهن تیم ملی کشورش در بازهای مقدماتی جام جهانی مقابل اوکراین هفتصدمین گل دوران بازیگری خود را به ثمر رساند.

اخبار ورزشی- براساس خبر رسانه "ساکر اسپورت" رونالدو پس از عبور از مرز 700 گل در دوران بازیگری و به ثمر رساندن هفتصد ویکمین گل در گفت‌وگو با رسانه در جواب سوالی مبنی بر اینکه کدام گل خود بیشتر از دیگر گل‌هایش دوست دارد، گفت: سوال بسیار سختی پرسید، چندان میلی به انتخاب یک گل از میان تمام گل‌هایم ندارم.

  وی افزود: همه در جریان هستید که بازی‌هایی را با پیراهن تیم ملی، منچستر و رئال و یوونتوس پشت سر گذاشتم و در کنار هواداران روزهای پر شکوهی را تجربه کرده ایم .مثلا هت‌تریک مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمان در فصل گذشته و کامبکی که در بازی برگشت در تورین داشتیم فراموش نشدنی است یا گلی که به بارسا در نیوکمب زدم و در نهایت با 3 امتیاز بازی را به پایان رساندیم از رخداد‌هایی است که فراموش شدنی نیست.

ستاره پرتغالی که 700 گل را در 973 بازی به ثمر رسانده در نهایت با اظهار نظری جنجالی در حالی که پیراهن یوونتوس را در حال حاضر به تن دارد، اظهار داشت: اما اگر مجبور به انتخاب یک گل باشم،گلی که با ضربه برگردان مقابل یوونتوس با پیراهن رئال در لیگ قهرمانان به ثمر رساندم را به عنوان برترین گل از نظر خودم انتخاب می‌کنم.چرا که برای به ثمر رساندن چنین گلی باید سال‌ها تمرین و تلاش را پشت سر گذاشته باشید البته جا دارد که عنوان کنم هواداران یووه جایگاه خاصی در قلب من دارند.

وی در پایان تاکید کرد: رسیدن به مرز 700 گل اتفاقی است که حتی تصورش را هم نمی کردم و این افتخار بسیار بزرگی است اما من هیچگاه برای رکود بازی نکردم با این وجود رسیدن به چنین نقطه‌ای کار بسیار سختی است.