طرح ویژه تراکتوری‌ها برای دیدار با استقلال

نصیری معاون ورزشی باگاه تراکتور اظهار کرد: ما در بازی مقابل استقلال از طرح ترکیبی شامل بنر، پرچم و ... استفاده کرده‌ایم که متفاوت‌تر از طرح موزائیکی است؛ البته طرح موزائیکی بزرگ نیز مدنظرمان هست که در بازی‌های آتی آن را پیاده خواهیم کرد.

اخبار ورزشی- وی با بیان اینکه این طرح ترکیبی به پیشنهاد هواداران اجرا می‌شود، افزود: به تازگی جلسه‌ای با مسئولان سکو‌ها برگزار کرده‌ایم که اجرای این طرح در آن جلسه از سوی هواداران پیشنهاد شد و در نهایت باشگاه لوازم مورد نیاز را خریداری کرده و روز جمعه این طرح در سکو‌های «تی تی» و «اوز به اوز» اجرا می‌شود و امیدوارم جلوه‌ی استادیوم را زیباتر کند.

نصیری ضمن درخواست از هواداران برای پوشیدن پیراهن قرمز، گفت: بنده از هواداران درخواست دارم که برای ورود به ورزشگاه، حتماً کارت ملی به همراه داشته باشند و همچنین تنها به تیم خود انرژی دهند. امسال توجه به شعار‌های سکو‌ها از سوی فدراسیون بیشتر شده و شعار نامرتبط می‌تواند به ضرر تراکتور تمام شود. برنامه‌های باشگاه برای این بازی متنوع بوده و امیدوارم روز باشکوهی را رقم بزنیم.

وی در خصوص جزئیات برنا‌مه‌های باشگاه برای روز بازی با استقلال، مطرح کرد: برنامه‌های شاد نظیر اجرای موسیقی توسط هنرمندان تراکتوری، برگزاری موسیقی و ... بخشی از این برنامه‌هاست.

او ادامه داد: تراکتور به تازگی از سوی یک رسانه بین المللی به عنوان پنجمین تیم پرطرفدار دنیا مطرح شده است و از رسانه‌های ملی و استانی انتظار می‌رود به هوادارانی که با این زیرساخت‌ها چنین آماری را خلق کردند، توجه ویژه‌تر شود. پس از خلق چنین حماسه‌ای، شبکه‌های جهانی و ملی به هواداران تراکتور نگاه خاص دارند و می‌خواهیم در بازی روز جمعه با خلق صحنه‌های زیبا فرهنگ و شخصیت بالایمان را نشان دهیم.

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور اظهار کرد: هوادارانمان نوع حمایت از تراکتور را می‌دانند و به خوبی نسبت به مسائلی که می‌تواند به تراکتور آسیب برساند، آگاه هستند. یکی از بهترین بیانیه‌ها را سکوی شماره ۸ تی تی‌ها در خصوص بازی روز جمعه منتشر کرده است که به نوعی منشور هواداری هست و از آنان تشکر می‌کنم. همچنین از هوادارانی که از سایر استان‌ها با تقبل هزینه‌ی گزاف به تبریز می‌آیند هم تشکر می‌کنم و از آنان درخواست دارم با احتیاط کامل در جاده‌ها تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنده از هواداران که در سایر شهر‌ها تیم را تنها نمی‌گذارند هم تشکر می‌کنم؛ چرا که آنان یکی از سرمایه‌های اصلی هستند و آرزو دارم تک تک آنان را در آینده بشناسم و دست در دست هم از تراکتور حمایت کنیم.