نه! از قبل نمی‌دانستم علیپور چیپ می‌زند

بحث‌برانگیزترین صحنه دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی چند دقیقه مانده به سوت پایان بازی اتفاق افتاد. مهدی ترابی و محمد سهرابی‌نژاد در محوطه جریمه ماشین‌سازی تبریز به هوا پریدند که علی صفایی داور مسابقه به نشانه پنالتی به سود پرسپولیس دمید. کنار زمین شلوغ شد و دو، سه دقیقه‌ای وقفه در بازی افتاد و بعد... حامد لک سرنوشت بازی را عوض کرد. گلر شناخته شده ماشین‌سازی تبریز جوری سر جای خود ایستاد و ضربه پنالتی چیپ علی علیپور را مهار کرد که انگار از قبل می‌دانسته مهاجم پرسپولیس چیپ می‌زند! این دروازه‌بان بلندقامت روز خوبی برابر پرسپولیس پشت‌سر گذاشت و با ثبت یک کلین‌شیت دیگر و نمایش مطمئن برابر یکی دیگر از مدعیان قهرمانی، بار دیگر موفق شد آمادگی بالای خود را نشان دهد تا امیدوار باشد مجدداً به تیم ملی برگردد. دیروز دقایقی با لک گپ زدیم که در زیر می‌خوانید.

این فصل حسابی در اوج هستی. این چهارمین یا پنجمین پنالتی فصل بود که مهار کردی؟
اخبار ورزشیچهارمین پنالتی بود. خدا را صد هزار مرتبه شکر.

به نظر می‌رسد دوباره برای دعوت به تیم ملی داری خیز برمی‌داری.
همه هدف من همین است. امیدوارم اول بتوانم بازیکن مثمرثمری برای تیم خودم ماشین‌سازی باشم و بعد به تیم ملی دعوت شوم. مارک ویلموتس نشان داده بازی‌های لیگ را با دقت نگاه می‌کند و اهمیت ویژه‌ای به لیگ برتر خودمان می‌دهد.

شنیدیم از قبل به تو گفته بودند علیپور قرار است به تو چیپ بزند؟
نه، ساکت الهامی کمک مربی تیم و احمد زنده‌روح همبازی‌ام به من گفتند زود نپرم و عجله نکنم. این دو عزیز گفتند تا آخرین لحظه که علیپور پنالتی می‌زند، بایستم.

باورش کمی سخت است که نمی‌دانستی چیپ می‌زند، چون خیلی ریلکس و راحت توپ او را گرفتی؟
نه! باور کنید نمی‌دانستم چیپ می‌زند. ماجرا همان بود که گفتم.

این دومین باری بود که پنالتی علیپور را مهار کردی. توضیحی می‌دهی؟
علیپور بازیکن خوبی است و این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. وظیفه من به عنوان گلر این است که اجازه ندهم دروازه‌ام باز شود و فقط به وظیفه‌ام عمل کردم.