انصاری فرد برانکو را تهدید کرد

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره وضعیت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و مذاکره با وکیل او بیان کرد: در این باره ۲ راه حل وجود دارد. اگر برانکو راضی شود و توافق کنیم که مشکل حل می‌شود و در این خصوص پیشنهاد مان را هم به او داده ایم و امیدواریم مورد موافقت قرار بگیرد که هنوز جوابی نداده است.

اخبار ورزشی- او افزود: همچنین گزینه دوم این است که برانکو از ما شکایت کند و ما هم از او به خاطر فسخ یکطرفه قراردادش شکایت می‌کنیم. علاقه‌ای به شکایت نداریم، زیرا برانکو افتخارات زیادی برای ما کسب کرده و از روز اول هم به برانکو گفتیم بیایید با هم تفاهم کنیم. علاقه‌مند هستیم تا با برانکو توافق کنیم، زیرا به سود ۲ طرف است، اما اگر فیفا به شکایت ورود کند، یک تا ۲ سال زمان می‌برد تا تعیین تکلیف شود که خوب نیست.

باید مطالبات برانکو را پرداخت کنیم

انصاری فرد ادامه داد: باید مطالبات برانکو را پرداخت کنیم، اما او قراردادش را یکطرفه فسخ کرده است و مصرانه دنبال این هستیم رضایت برانکو را برای توافق جلب کنیم.

قرارداد بودیمیر ۵۰۰ هزار یورو بوده است

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شکایت ماریو بودیمیر گفت: هواداران باید بدانند که قرارداد بودیمیر با پرسپولیس یک سال و نیمه با مبلغ ۵۰۰ هزار یورو بوده است که حدود ۲۵ هزار یورو گرفته است. طبق قوانین فیفا بازیکنان خارجی در صورتی که ۲ ماه دستمزد نگیرند می‌توانند یکطرفه فسخ کنند و بودیمیر نیز شکایت کرده و ۸۰ صفحه توضیحات داده است که چند روز پیش از سوی فیفا برای ما ارسال شد. علاوه بر ۵۰۰ هزار یورو باید سود معوقاتش را هم بدهیم که نزدیک به ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار یورو می‌شود.

هواداران پرسپولیس از طریق AFC برنده جایزه رویایی بودند

او درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و ماشین سازی اظهار کرد: هواداران پرسپولیس از طریق AFC برنده جایزه رویایی بودند، اما بنا به دلایلی که نمی‌خواهم بگویم این جایزه به پرسپولیس نرسید. هواداران پرسپولیس خبر نداشتند مادر خطیبی مادر شهید است و پرداختن به این مسئله که به مادر شهید توهین شده خوب نیست، چون نظام جمهوری اسلامی و تمام هواداران پرسپولیس همیشه به صورت خودجوش مقام خانواده شهدا را حفظ کردند. در تبریز به مادر عالیشاه که خواهر شهید است توهین شد، اما ما اصلا وارد این بحث نشدیم، چون درست نیست.

خانواده شهدا چشم و چراغ مردم و مملکت هستند

انصاری فرد در پایان گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ مردم و مملکت هستند و باید شان آن‌ها حفظ شود. اگر این اتفاق افتاده از خانواده محترم خطیبی عذرخواهی می‌کنم. این صحبت‌ها قبیح است و به طور کامل رد می‌کنم. امیدواریم جای دیگری این اتفاقات رخ ندهد. این اتفاقات جا‌های دیگر علیه پرسپولیس بسیار بیشتر است و باید فرهنگسازی کنیم.