یک استقلالی ضعف تیم تراکتور را لو داد

بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتور و برتری آبی‌پوشان در تبریز اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما بازی را بردیم و خوب هم بردیم، اما به اعتقاد من این بهترین بازی لیگ تا امروز بود. البته نباید فراموش کرد که موقعیت‌هایی هم به حریف دادیم. به طور مثال اگر توپی که به هنگام تساوی مسابقه به تیر دروازه استقلال خورد گل می‌شد، کار بسیار سخت جلو می‌رفت، اما در مجموع معتقدم یک برد بزرگ در تبریز شکل گرفت.

اخبار ورزشی- وی با اشاره به عملکرد خوب هافبک‌های استقلال در این دیدار عنوان کرد: علی کریمی یک هافبک جنتلمن و پسر باشخصیتی است که در میانه میدان عالی کار کرده است. او در بازی با تراکتور در کنار مسعود ریگی فوق‌العاده بودند و من معتقد هستم به جز دیاباته،‌ عارف غلامی و مسعود ریگی بهترین‌های زمین محسوب می‌شدند. از سوی دیگر میمبلا هافبک تراکتور نیز فوق‌العاده بود و هر چه از زمان بازی می‌گذشت، او بیشتر می‌درخشید اما این بازیکنان استقلال بودند که انصافا فوق‌العاده ظاهر شدند و بهترین بازی فصل را انجام دادند.

فریبا در ادامه با اشاره به سیستم مصطفی دنیزلی برای این مسابقه گفت: تعجب می‌کنم که دنیزلی در این مسابقه اسدی را به قلب خط دفاع فرستاد و همین باعث شد تا استقلال از ضعف آنها استفاده کند. تیم استراماچونی از همه راه‌ها به گل رسید و به اعتقاد من مدیریت درون زمین استقلال خیلی خوب بود. البته من یک گلایه هم دارم و نمی‌دانم چرا فرشید اسماعیلی بعضی مواقع اصرار دارد توپ را نگه دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: وقتی گل اول را خوردیم، 30 ثانیه قبل اسماعیلی در بهترین موقعیت در یک سوم دفاعی حریف پا به توپ شد و می‌توانست با یک پاس ساده به دیاباته یا قاعدی آنها را تک به تک کند، اما این کار را نکرد، توپ از دست رفت و همان توپ باعث شد تا تراکتور به گل اول برسد.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازگشت به بازی مقابل 70 هزار تماشاگر بسیار سخت است، ولی استقلال این کار را انجام داد و از تعویض‌های استراماچونی هم واقعا باید تعریف کرد. شاید زمانی که تیم او نیاز به حفظ گل‌هایش داشت، حضور قائدی در زمین می‌توانست سرعت استقلال را در ضدحملات بالا ببرد، اما او رضاوند را وارد زمین کرد و باعث شد مالکیت استقلال در میانه زمین بیشتر شود.

فریبا در پایان در خصوص دیدارهای آینده آبی‌پوشان گفت: خیلی خوشحالم که استقلال در حال بازگشت به جایگاه اصلی‌اش است. بازی آینده با نفت آبادان هم سخت است اما نکته‌ای که در استقلال این فصل وجود دارد، آمادگی بدنی بازیکنان است که نشان می‌دهد فصل بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. تمامی بازیکنان استقلال در باز پس‌گیری توپ‌ها در بازی با تراکتور موفق عمل کردند و این نشان می‌دهد که مربی روی بحث بدنسازی هم با بازیکنان خوب کار کرده است. خوشحالم که همه چیز درست از آب درآمد و در فوتبال بعضی مواقع چنین اتفاقاتی می‌افتد و هر کاری انجام بدهید، درست از آب درمی‌آید.