وقتی علی علیپور زیر قولش رد+عکس

 در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف ماشین سازی رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. علی علیپور، مهاجم سرخ‌ها در دقایق پایانی این دیدار پنالتی را از دست داد تا هواداران خواستار اخراج این بازیکن از جمع سرخ‌ها شوند.

اخبار ورزشی- البته علی علیپور به دلیل اتفاقات بازی جام حذفی در تبریز و همچنین برای دلخوشی هواداران پرسپولیس به دلیل اینکه از رسول خطیبی و حامد لک عصبانی شده بودند، پنالتی را چیپ زد، اما با تمرکز بالای لک، این دروازه‌بان موفق شد پنالتی را مهار کند. علیپور قصد داشت تا با پنالتی چیپ، انتقام بازی جام حذفی و پنالتی‌ای که از دست داده بود را بگیرد که به هدفش نرسید.

 

علیپور در جام حذفی فصل گذشته و در تقابل با پدیده، پس از اینکه بهنام برزای برای هواداران کری خوانی کرد، او ضربه پنالتی خود را به شکل چیپ وارد دروازه حریف کرد تا پاسخ این کری را بدهد و پس از پایان بازی در اینستاگرام خود توضیح داد که هرگز دوست نداشته که چنین ضربه‌ای را به ثمر برساند و تنها در پاسخ کری بهنام برزای این اقدام را کرده و دیگر حتی در تمرینات هم ضربه پنالتی چیپ نخواهد زد.

مهاجم پرسپولیس زیر قولش زد!

با این حال در بازی با ماشین سازی، علیپور در شرایطی ضربه چیپ خود را به بدترین شکل ممکن تقدیم حامد لک کرد که پرسپولیس در آینده حسرت این ۳ امتیاز را خواهد خورد.