بیت سعید: کنعانی زادگان همیشه در «جو» است

 حسن بیت‌سعید پس از شکست یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون با پرسپولیس هم‌امتیاز بودیم. در دقایق اول تمرکز نداشتیم و پنالتی ناخواسته علیه ما گرفته شد. پس از گلی که خوردیم، موقعیت‌هایی به دست آوردیم، اما متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

اخبار ورزشی- وی با اشاره به بحث داوری این دیدار تصریح کرد: در دقیقه 90 صحنه پنالتی رخ داد و کارشناسان داوری می‌توانند نظر بدهند، اما داور راحت می‌توانست به سود فولاد پنالتی بگیرد. جا دارد از هواداران فولاد که در ورزشگاه حضور داشتند، تشکر کرده و از آنها به خاطر این شکست عذرخواهی کنم. هواداران یار دوازدهم ما هستند و نشان دادند فولاد بدون آنها هیچ است. به خاطر این شکست به هواداران بدهکاریم و بار دیگر عذرخواهی می‌کنیم. نمی‌دانم چه چیزی بگویم، اما در آینده جبران می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره درگیری‌ لفظی‌اش با محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم پرسپولیس گفت: کنعانی‌زادگان به سمت هواداران رفت و جو داد و حرکت بدی کرد. خودش بچه سربندر است و نباید این کار را می‌کرد. برای یک بازیکن ملی‌پوش زشت است که بین هواداران تیمش این کارها را بکند. خودش عرب است و از دست او ناراحتم. هواداران ما نیز از او ناراحت هستند. زشت است که بازیکن همیشه در «جو» باشد. البته کنعانی‌زادگان پس از بازی متوجه کار زشت خودش شد.

بیت‌سعید در واکنش به اینکه کنعانی‌زادگان گفته درگیری نداشته است، گفت: این بازیکن همیشه در «جو» است.

وی در رابطه با نتایج استقلال با هدایت آندره‌آ استراماچونی گفت: من بازیکن فولاد هستم، اما برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم.