واکنش عضو هیات رئیسه فوتبال به فسخ قرارداد ویلموتس

عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادعای یک سایت بلژیکی درباره درخواست مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال برای فسخ قراردادش با توجه به دریافت نکردن مطالبات خود گفت: هیچ یک از ادعاهای این سایت صحت ندارد و ما هم نمی خواهیم‌ به آن جواب بدهیم‌. موضوع قطعی این است که ویلموتس تاکنون آنچه باید طبق قرارداد دریافت می کرده از فدراسیون فوتبال ایران پول گرفته است.

اخبار ورزشی- او درباره میزان اینکه فدراسیون فوتبال چه زمانی به ویلموتس پول داده و چه زمانی این پول پرداخت شده گفت: همانگونه که گفتم آنچه باید تاکنون پرداخت می شد به ویلموتس داده ایم اما ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از جزئیات پرداخت بیشتر اطلاع دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه با این تفاسیر چرا ویلموتس در فاصله ۹ روز مانده تا دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق به کشورمان نیامده است، بیان کرد: او به زودی برای برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی به ایران می آید و با توجه به اینکه از فدراسیون فوتبال پول گرفته به هیچ وجه نمی تواند قراردادش را فسخ کند چراکه در این صورت خودش ضرر می کند‌‌. تاکنون ۲ قسط قرارداد ویلموتس را پرداخت کرده ایم و دلیلی ندارد او چنین کاری انجام بدهد.

طالقانی افزود: مگر هر رسانه ای هر ادعایی کند صحت دارد. این مسائل به هیچ وجه صحت ندارد.