خواهش استیلی از ویلموتس

حمید استیلی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی امید در خصوص شرایط این تیم گفت: شرایط ما نسبتاً خوب است و فدراسیون به ما کمک می‌کند که در زمین شماره دو و اصلی مرکز ملی تمرین کنیم. اخبار ورزشی- تمام تلاشمان این است که بازیکنان را زود به اردو بیاوریم.

وی ادامه داد: بعد از بازی پیکان و سایپا هم یک گروه دعوت می‌شوند. گروه آخر هم روز جمعه که دیدارها تمام شد و از شنبه به ما اضافه می‌شوند. یکشنبه عازم اندونزی هستیم و 22 و 25 آبان ماه دو بازی داریم و از آنجا عازم قطر می‌شویم. یک بازی با تیم امید قطر انجام می‌دهیم که بازی خیلی خوبی است. 

استیلی گفت: خیلی مهم است که ما تمام بازیکنانمان را داشته باشیم. در بازی با قطر 3 بازیکن‌مان نمی‌توانند باشند چون فیفادی نیست، اما در اندونزی به ما افزوده می‌شوند. مهدی‌خانی، صیادمنش و دلفی در اندونزی به ما اضافه می‌شوند. حتی لیگ یک را هم زیرنظر داریم. دو سه بازیکن لیگ یک را به این اردو دعوت کرده‌ایم که در این چند روز آنها را ببینیم. 

سرمربی تیم امید ایران درباره اینکه آیا از حمایت‌هایی که از تیم می‌شود راضی است، گفت: بحث فنی یک طرف است، بحث مالی هم تیم باید ساپورت شود. با رئیس همراه اول هم جلسه‌ای داشتیم؛ به علاوه اینکه از شهردار تهران هم خواهش کردیم بر سر تمرین ما بیاید تا بتوانیم از ایشان نیز استفاده کنیم و همینطور آقای شریعتمداری تا بتوانیم تیم خوبی درست کنیم.

استیلی اظهار داشت: از ویلموتس هم خواهش کردیم اگر می‌شود بازیکنان ما را دعوت نکند. نفراتی نداریم که جایگزین آنها کنیم و خیلی مهم است که در بازی‌های تدارکاتی تمام نفراتمان را داشته باشیم. در بازی با استرالیا خیلی از بازیکنانمان نبودند. این برای ما خیلی حائز اهمیت است. در دیدارهای تدارکاتی با عده‌ای بازی کنیم و در بازی‌های رسمی با عده‌ای دیگر، قطعا برای ما مشکل‌ساز خواهد شد. 

وی اضافه کرد: هم با آقای تاج صحبت کرده‌ام و هم با آقای ساکت که کمک کنند تا بتوانیم در بازی‌های تدارکاتی از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم. خیلی مهم است که از تمام ظرفیت‌هایمان در دیدارهای دوستانه استفاده کنیم و با این شرایط موجود خیلی سخت است، اما خدا را شکر هم فدراسیون زحمت می‌‌کشد و هم دوستان کمک می‌کنند تا کارها را به نحو احسن انجام بدهیم.