زیبایی والیبال به حضور تماشاگران است

محمد ترکاشوند پس از پیروزی سه بر یک مقابل پیام خراسان در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: پیام بازیکنان باتجربه ای دارد و شناخت کافی از آنها داشتیم.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: آنالیز دقیقی از حریف داشتیم. در ست سوم اشتباهاتی داشتیم و به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم. تیم جوان این مشکلات را هم دارد. ما به عنوان کادر فنی باید تلاش کنیم تیم را از نظر روحی آماده کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: کار کردن از نظر تاکتیکی هم از دیگر وظایف ما است. زمانی که یک تیم جوان از شرایط ایده‌آل خارج می‌شود، به اصطلاح برای خودش بازی می‌کند و این بلای جان تیم می‌شود. ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و در ست چهارم به پیروزی برسیم.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: پیام و پیکان دیر شکل گرفته‌اند و می‌دانم که با گذر زمان به شرایط ایده‌آل می‌رسند. امروز سالن مهران خالی بود و اگر تماشاگران بودند، کار برای ما سخت می‌شد. دلم می‌خواهد که تیمم در سالن مملو از تماشاگر بازی کند چراکه شاگردانم جوان هستند و می‌توانند با استفاده از این شرایط پخته شوند. ضمن اینکه زیبایی والیبال با حضور تماشاگران است.

وی در مورد جوان‌گرایی تیم پیکان گفت: ما برنامه سه ساله به باشگاه ارائه کرده‌ایم و خوشبختانه با درخواست ما موافقت شده است. تاکنون در اجرای برنامه خود موفق بوده‌ایم؛ ۵ بازیکن کنونی ما برای اولین بار بازی در لیگ برتر را تجربه می کنند.