به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه، وحيد شمسايي درباره خبر تباني بازي فوتسال که توسط باشگاه پرسپوليس اعلام شد،گفت: آقاي رويانيان درباره باشگاه خودش نظر داده و تصميم نهايي را کميته انضباطي خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ۱۲ سال است از سال ۷۸ تا به حال در لیگ ایران بازی می‌کنم و همه خوبی و بدی‌های این لیگ را دیده‌ام. ابتدا می‌‌خواهم برگردم به پنج شش سال قبل جایی که من در تام ایران خودرو بودم و در هفته‌ آخر لیگ با تیم منصوری قرچک هم امتیاز شدیم. ما در تهران ماهان را بردیم و منصوری هم در قزوین مساوی کرد که در پایان ما اول شدیم. آن موقع هم این قضایا را مطرح کردند و همین اتفاقات سال «۹۰» در آن سال هم افتاد.

بازیکن گیتی‌پسند در ادامه با بیان این که این اتفاقات قبل از سال ۸۵ باز هم تکرار شده بود، تشریح کرد: چند سال قبل از این موضوع با حسین شمس در تیم ارم بودم و در پایان فصل این اتفاقات با تیم تام افتاد. می‌‌خواهم بگویم این اتفاقات همیشه می‌افتد.

شمسایی همچنین با تاکید بر این که مدعیان تبانی مدرکشان را باید رو کنند، عنوان کرد: چرا با آبروی تک تک ما بازی می‌کنید؟ با این صحبت‌ها آبروی فوتسال ایران را می‌برید. فوتسال ایران در سال ۹۱ سال پرباری خواهد داشت و مسابقات غرب آسیا، جام ملت‌های آسیا و جام جهانی فوتسال را پیش‌رو داریم. چرا می‌‌خواهند این‌ها را خراب کنند؟ در خیابان هر کسی مرا می‌بیند، یک حرفی می‌زند. اگر واقعا چنین اتفاقاتی افتاده بیایند مدارکشان را ارائه کنند و اگر نیست با آبروی دیگران بازی نکنید.

وی با بیان این که باشگاه گیتی‌پسند نیازی به چنین کارهایی ندارد، ادامه داد: بازیکنان گیتی‌پسند همه بازیکنان کلیدی‌اند. تیم گیتی‌پسند در این فصل اول شد و به دنبال این است برود در جام باشگاه‌های آسیا و نایب قهرمانی ایران را تحویل دهد و قهرمانی را بگیرد تا فوتسال ایران به شرایط اولش برگردد. چون ما دو دوره قبل با فولاد ماهان قهرمان شدیم و باشگاه منصوری در آخرین دوره نایب قهرمان شده است، می‌خواهیم برویم این نتیجه‌ را جبران کنیم.

وحيد شمسايي در پايان هم درباره صحبتهاي يکي از بازيکنان پرسپوليس با ايسنا مبني بر اين که دوستان وحيد شمسايي در پرسپوليس عامل تباني بودند، تاکيد کرد: اين بازيکن اگر حرفهايش را ثابت نکند از او شکايت خواهم کرد. من در فوتسال بزرگ شدم و با همه فوتساليستها رفت و آمد دارم.