وزیر ورزش: مشکلی برای تامین منابع مالی برنامه‌های کسب سهمیه نداریم

دویست و بیستمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور مسعود سلطانی فر برگزار شد.

اخبار ورزشی- در این نشست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تبریک موفقیت های اخیر ورزش ایران گفت: قهرمانی کشتی گیران امید ما در مسابقات جهانی بسیار دلگرم کننده بود همچنین ووشوکاران ایران در مسابقات جهانی این رشته در چین کار بزرگی کردند و کسب مقام در خانه چینی ها برای ورزش کشور ارزشمند است. 

وزیر ورزش و جوانان مدال های متعدد قایقرانان در مسابقات آسیایی را نشانگر پیشرفت و موفقیت این رشته دانست و اظهار داشت: درخشش قایقرانان ایرانی در رده های مردان و زنان و کسب مدال های آسیایی برای ما ارزشمند بود.

وی راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال مسابقات قاره ای را مهم دانست و خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در فینال این  رقابت‌ها موضوع مهمی است و امیدوارم بتوانند مقابل اسپانیا بازی خوبی ارائه کنند. در هر صورت پیروزهای اخیر کشتی گیران، ووشوکاران و قهرمانان قایقرانی و تیم ملی ساحلی در مسابقات جهانی و آسیایی موجب شادی مردم و ارتقا غرور ملی شد.

وزیر ورزش و جوانان از تحریم های ظالمانه و ناعادلانه امریکا علیه مردم  ایران یاد کرد و گفت: دشمن امید مردم را هدف گرفته است و ورزش و موفقیت قهرمانان ملی سهم مهمی در نشاط جامعه دارند و برای همین تمام برنامه های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک فدراسیون ها را شخصا پیگیری میکنم و با تلاش بسیار با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا  مشکلی در تامین مالی برنامه های آماده سازی المپیکی ها و کسب سهمیه نداریم. 

سلطانی فرد در بخش دیگری از صحبت های خود از هماهنگی خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای نتیجه گیری مطلوب در بازیهای المپیک یاد کرد و یادآور شد: در ستاد هماهنگی بازیهای المپیک و پارالمپیک تمام فدراسیون های المپیکی مرتبا رصد می شوند و هدف گذاری همه مدیران ورزش موفقیت ورزش کشور و شادکامی مردم ایران است.