تغییرات احتمالی تیم ملی در بازی با عراق

تیم ملی فوتبال عراق روز پنج‌شنبه و در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان تیم ملی فوتبال کشورمان است. این دیدار در کشور اردن برگزار می‌شود و برنده آن شانس بیشتری برای صعود به مراحل بالاتر دارد. تیم بازنده هم وارد بحران‌های بیشتری خواهد شد.

اخبار ورزشی- از آخرین باری که تیم ملی مقابل عراق قرار گرفت، کمتر از یک سال زمان می‌گذرد. دو تیم در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف هم رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. به لطف همین پیروزی، هر دو تیم از گروه D مسابقات به مرحله بعدی رفتند.

در آن روز، تیم ملی با ترکیب: «علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، روزبه چشمی (مهدی ترابی)، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سامان قدوس (مهدی طارمی)، علیرضا جهانبخش (اشکان دژاگه)، مجید حسینی و سردار آزمون» به میدان رفت و نسبت به امروز ۵ تغییر در فهرست خود می‌بیند؛ چشمی، ترابی، قدوس، جهابخش و دژاگه جایی در لیست مارک ویلموتس ندارند و از این رو، دیدار مقابل عراق را از دست داده‌اند.

جالب اینکه نسبت به آخرین دیدار تیم ملی که مقابل بحرین و با شکست تیم کشورمان همراه بود، فهرست تیم ملی تنها یک تغییر دارد. مقابل بحرین تیم ملی ایران با این ترکیب به میدان رفت: «علیرضا بیرانوند، مجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی (احمد نوراللهی)، احسان حاج‌صفی، محمد محبی (مهرداد محمدی)، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد (وحید امیری) و سردار آزمون» و حالا غیر از مهرداد محمدی، همه بازیکنان در اردو حاضر هستند.