مبلغ قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس چه قدر است؟

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره بحث پرداخت سالانه سه میلیون دلار به مارک ویلموتس و اینکه با در نظر گرفتن این مبلغ فدراسیون فوتبال باید تا زمان اتمام قرارداد سرمربی بلژیکی ۱۰۰ میلیارد تومان به او پرداخت کند، گفت: برخی مسائل درباره قرارداد‌ها خیلی مهم است. موضوع، مدت، شرایط و مبلغ قرارداد جزو این موارد است. طرفین قرارداد این مسائل را لحاظ می‌کنند که مبلغ قرارداد محرمانه است.

اخبار ورزشی- او افزود: بی شک این مبلغ درست نیست. من نمی‌دانم مدیر برنامه‌های ویلموتس کجا چنین مبلغی را برای قرارداد گفته است و من خودم این خبر را ندیده ام. اگر او چنین مبلغی گفته باشد غیرحرفه‌ای عمل کرده چرا که فوتبالی‌ها می‌دانند مبلغ قرارداد محرمانه است و هر ۲ طرف باید این موضوع را لحاظ کنند.

شکوری در ادامه تصریح کرد: اینکه کجا مدیر برنامه‌های ویلموتس چنین مبلغی گفته و اصلا آیا چنین موضوعی صحت دارد یا نه نمی‌دانم و از آن تعجب می‌کنم. به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مبلغ ذکر شده را تکذیب می‌کنم.

او درباره اینکه رقم قرارداد ویلموتس به صورت حدودی چه قدر است، گفت: هیچکس نمی‌آید از من یا خبرنگاران میزان دریافتی و حقوقش را بپرسد چرا که این کار اخلاقی و حرفه‌ای نیست. این موضوع محرمانه است و اگر قرار باشد مبلغ قرارداد در رسانه‌ها مطرح شود هر ۲ طرف باید راضی باشند. در روز‌های آتی بررسی می‌کنیم تا ببینیم مدیر برنامه‌های ویلموتس چنین بحثی را مطرح کرده است یا خیر؟ بعید می‌دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد. الان شرایط به شکلی شده که هر شخصی هر حرفی می‌زند. از مدیر برنامه‌های ویلموتس سوال می‌کنیم تا متوجه شویم او چنین مبلغی را گفته است؟

شکوری تصریح کرد: من هم الان می‌توانم گوشی ام را بردارم و با منتشر کردن مطلب بگویم حقوق یک خبرنگار ۱۰۰ میلیارد تومان است و این موضوع را هم به صورت نقل قول از خود خبرنگار بگویم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره صحت این موضوع فسخ قرارداد ویلموتس از سوی این مربی در صورت دریافت نکردن مطالباتش اظهار داشت: سیستم فدراسیون فوتبال به این شکل است که درباره مستندات صحبت می‌کنیم. من چنین موضوعی را نشنیده ام. درباره پرداخت حقوق ویلموتس با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد، مشکل انتقال پول داشتیم و فراهم کردن پول هم تا حدی سخت بود. البته خدا را شکر با همراهی تمام دوستان این مشکل حل شد و تمرینات تیم ملی هم برای بازی با عراق پیگیری می‌شود.