آمار شگفت انگیز دو ستاره الهلال در فینال آسیا

شنبه شب هفته جاری دیدار رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن در شهر ریاض برگزار شد. الهلال که کاملا نسبت به حریف خود برتر بود و موقعیت های فراوانی روی دروازه تیم ژاپنی ایجاد کرد، در نهایت با تک گل آندره کاریو اوراوا را شکست داد و یک قدم به قهرمانی آسیا نزدیک تر شد.

اخبار ورزشی- در حالی که عمده توجهات به الهلال به بازیکنان خارجی خط حمله این تیم معطوف شده و اتفاقا گل الهلال در بازی فینال هم توسط یکی از همین بازیکنان به ثمر رسید، اما دو ستاره عربستانی خط هافبک این تیم در دیدار شنبه شب نقش به سزایی در برتری نماینده عربستان داشتند.

سلمان الفرج، کاپیتان الهلال و عبدالله عطیف که هافبک های میانی و مردان میدان دار این تیم هستند، آماری شگفت انگیز از خود به جا گذاشتند و باعث حیرت کارشناسان شدند. عطیف و فرج روی هم 200 پاس موفق ارسال کردند که یک آمار خیره کننده است. آنها همچنین 242 بار در مجموع توپ را لمس کردند که این هم حتی با وجود پست کلیدی شان، عددی شگفت انگیز محسوب می شود.

این دو ستاره ملی پوش، از عوامل اصلی برتری حیاتی الهلال در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به شمار می روند و در دیدار برگشت نیز جزو امیدهای بزرگ لوچسکو خواهند بود.