دلم برای هواداران استقلال تنگ شده است

چندی پیش لئاندرو پادووانی مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال کلیپی از وضعیتش در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌داد همچنان مشغول درمان و فیزیوتراپی است تا بتواند به حالت عادی برگردد.

اخبار ورزشی- لئاندرو پادووانی درباره وضعیت خودش اظهار داشت: من به طور مداوم فیزیوتراپی و حرکات درمانی را انجام می‌دهم تا هر چه زودتر بتوانم به شرایط عادی برگشته و راه بروم.

وی در مورد اینکه کلیپ‌هایی از وضعیت خودش منتشر کرده که با واکنش هواداران استقلال روبرو شده است، گفت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که به یادم هستند. پس از انتشار این کلیپ‌ها، پیام‌های زیادی به دستم رسید که برخی از آنها را منتشر کردم. از قول من به آنها بگویید که می‌خواهم زودتر به شرایط عادی برگردم و راه رفتن را شروع کنم. 

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: من بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم.  این روز‌ها تیم با هدایت آندره‌آ استراماچونی نتایج خوبی گرفته است. خوشبختانه حمایت‌ها باعث شد تیمی که ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفته بود، الان خودش را به تیم‌های مدعی نزدیک کند. استقلال می‌تواند با ادامه این روند به قهرمانی برسد.

پادووانی در پایان خاطرنشان کرد: دلم برای هواداران استقلال تنگ شده است. من دوستان خوبی در ایران دارم و همانطور که گفتم بازی‌های استقلال را هم دنبال می‌کنم.