مهاجم مورد نظر پرسپولیس مشخص شد

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی باید در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که این تیم با هدایت گابریل کالدرون و کسب ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

اخبار ورزشی- سرخ‌ها که با حضور جونیور براندائو در این تیم امید زیادی به خط حمله شان داشتند، اما او نتوانست که انتظارات پرسپولیسی‌ها را برآورده کند و در آستانه خروج از این تیم است. او که با قرارداد ۵۷۳ هزار دلاری به جمع شاگردان کالدرون پیوست، گزینه نهم این مربی بود و حالا مدیران این تیم به دنبال بازیکنان جدیدی هستند.

گفته می‌شود گزینه آرژانتینی مدنظر پرسپولیس، دی سانتو ۳۰ ساله است. او متولد ۱۹۸۹ در آرژانتین است و سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون وردربرمن، چلسی، ویگان اتلتیک، رایو وایکانو و همچنین شالکه را دارد، اما از لحاظ گلزنی آمار قابلی قبولی ندارد.

فرانکو دی سانتو سابقه ۳ بازی ملی در رده بزرگسالان و ۲۵ بازی در رده زیر ۲۰ ساله‌های تیم ملی آرژانتین را دارد و در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن ۲ میلیون یورو است.

البته به جز این بازیکن، سرخ‌ها یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن صربستانی دیگر هم مدنظر دارند و باید دید در پایان کدام بازیکن جذب این تیم خواهد شد.